2011. január 4., kedd

Csuhajja

Csak azért adtam ilyen lökött címet a mai bejegyzésemnek, mert semmi nem jut eszembe.

No, első és legfontosabb: azt hiszem felfáztam.
Még másodikán éjjel nadrág és zokni nélkül feküdtem le aludni, csak bugyi meg póló volt rajtam.
Azt tudni kell, hiába van a lakásba 23.6 fok én vastag nadrágban, párom zoknijába és beletűrve a nadrág vége, vastag dunyha alatt alszom.
Elég vicces látvány lehetek, de fázom, ha pedig feltekerjük a fűtést, akkor párom megdöglik a melegbe, később én is és kitakaródzom.
No, 2.-án pedig kicsit lengébb öltözetben alukáltam el, tegnap pedig már éreztem a fájdalmat a derekamba.
Este forró fürdő, éjjel meg pisilni jártam, sőt, egész nap wc-re rohangálok és a derekam szó szerint leszakad úgy fáj.
Nyalogatom a sebeim, majd biztos elmúlik...

Reggel 9-től kb délig a konyhában serénykedtem.
Csináltam gulyás levest és krumplis pogácsát, magamnak répafőzeléket és sült virslit.
Ez a répafőzelék most más, az előző változat itt található.
Kettő között sok különbség nincs, csak az elkészítés módja más, és mégis nagyban eltérőek.

Répafőzelék másképpen:

Hozzávalók:
1 evőkanál olaj 90-0
50dkg sárgarépa 195-40
1.5%os tej 1 dl 50-5
1 evőkanál kb 2dkg liszt 70-13
só, bors, esetleg édesítő
Ö:404-58

Sárgarépát nagy lyukú sajtreszelőn (vagy káposztareszelőn, ki minek nevezi) lereszeljük, majd egy evőkanál olajat felforrósítunk egy kisebb lábosban.
Az olajon kicsit megdinszteljük a répát, majd kb. 1-2 deci vizet öntünk rá, lényeg, ne lepje el a víz, csak kicsit "szottyos" legyen.
Sóval, borssal esetleg vegetával ízesítjük és kb. 15-20 percig főzzük (forrástól számítva).
1 dl tejben 1 evőkanál lisztet simára keverünk és ezzel sűrítjük be a főzeléket, végül egy utolsót rottyantunk rajta.
Ha nem lenne elég sűrű, akkor kevés étkezési keményítővel sűrítsük (lényeg, hogy ne rántást használjunk)
Feltétnek natúr húst, sült virslit, sütőben sült rántott párizsit ajánlok.

3-4 étkezésre bőven elég, ha 4 adagra osztom egy étkezésre: 101-14.5g ch jön ki.

Kép sajnos nincs, holnap készítek, lemerült az elemünk...

Mai étrendem:

Reggelim:
1 kávé 50-5
2 sz tk toast 110-20
2 db lapkasajt 2*25g 110kcal és 3,2g ch (6,2g zsír!)
4 sz linessa szalámi 44-0
Ö:317-28,2

Tízórai:
1 cappucino 50-5

Ebéd:
1 adag répafőzelék 101-14,5
2 db sült virsli (karikázva, olaj nélkül, teflonba "pirítva") kb 9dkg 210-0
1 pici alma 30-7
1 kisebb narancs 40-8
Ö:381-29,5

Uzsonna:
1 szalon cuki 50-5

Egész napim eddig:798kcal - 67,7g ch.

Fogalmam sincs mi lesz vacsira, de megírom...

0 megjegyzés: