2011. január 14., péntek

Jelentkezem

Szép napot mindenkinek!
Ma egész jól telik a napom, túl vagyok egy sétán is, de ma még lesz kis mozgás.
Főztem ma egy keveset, nekem volt még túrógombóc, páromnak illatos-omlós csirkemellet csináltam, olyan thai feelingje van.

Jut eszembe kaja, tegnap este olyan fél kilenc körül meg kellett ennem egy almát mert annyira korgott a gyomrom és nagyon éhes voltam.
Rég ettem ilyen későn, utána pedig úgy aludtam mint a bunda. :-))))
+60kcal és 14g ch.
Ezek szép nagy idared almák, nagyon zamatosak és szépek, imááááádom az almákat, egyik kedvenc gyümölcsöm!

Mai étrendem:
Reggeli:
1 kávé 50-5
2 sz tk toast 110-20
pici májkrém 50-3
fél paprika 10-1
Ö:220-29

Tízórai:
fél kitkat senses csoki 82,5-8,6
1 alma 60-14
Ö:142,5-22,6

Ebéd:
Fél adag túrógombóc (kb 4 db) 253-24,5
fahéjas natúr joghurt 45-4,5
Ö:298-29

Eddig:660,5-80,6

Uzsonnára valami gyümölcsöt ennék, leginkább narancsot, nagyon szeretem.
Vagy esetleg ha olyanom lesz lehet csinálok egy alma-narancs-répa turmixot, még meglátom!

Vacsorára még nem tudom mi lesz, finom joghurtot ennék.
Estére mostanában nagyon elfáradok és hamar fekszem, nagyon jól alszom és kipihenten ébredek.
Ez lehet a mozgástól van?
Ahogy észre vettem az étvágyam is jobb!

Hétfőn mérlegelek, remélem jó eredményem lesz, a 42-es gatya nagyon lóg már rajtam.

Délután még jelentkezem, pápusz!

0 megjegyzés: