2011. január 12., szerda

Paff

Nem is tudom minek nevezzem, pofára esésnek vagy szimplán gyengeségnek.
Kérem szépen, 5 napja próbálok itthon mozogni, ebből kapásból 1 nap, a tegnapi, pihenő nap volt, mert megjött.
Úgy osztottam be, hogy:
8. Szombat - Felsőtest formálása (RR - 20perc) kipipálva
9. Vasárnap - Alsótest, láb formálása (RR - 20perc) kipipálva
10. Hétfő - Popsi, csípő formálása (RR - 20perc) nyögvenyelősen de kipipálva
11. Kedd - pihenő nap
12. Szerda - Hasizom formálása (RR - 20perc) 10 perc úgy ahogy megcsinálva
13. Csütörtök - Leslie Sansone:Heart Healthy Walk 2 mile
14. Péntek - kezdődik elölről az egész.

Nos, levontam még egy következtetést.
Ha nekem 90 x kilósan sem ment Rubint Réka edzése, akkor 70 x kilósan se fog.
Egyszerűen már a popsi és csípő formálásnál azt hittem majd kiugrik a szemem a fájdalomtól, ez a mai napi edzés pedig egyenesen elkeserített.
Jó rendben, szeretném menteni a menthetőt, meg nyárra ha lehet kicsit formálódni, mondom kicsit...
...de könyörgöm, mondja már meg nekem valaki, mi a fene élvezet van egy olyan "sportban" ami fájdalommal jár???
Egyszerűen nem tudom megérteni, mit lehet élvezni rajta!
És ha még ez nem is lenne elég, sikít a csaj a videóban, hogy:
-Húha! meg
-Hidd el nekem is fáj, de csináld!
De ami a legjobban tetszett, a "ne kényszerből csináld, hanem élvezetből" mondata.
Hogy élvezzek valamit, ami fáj???
Bacca meg, én nem vagyok mazohista.
Ennek fényében döntöttem.
RR edzéseiből max a felsőtestet és az alsótest-láb formálását fogom csinálni, nem mondom hogy könnyűek, de még megtudtam csinálni, ügyetlenkedve.
Visszatérek Leslie Sansone-hoz, nagyon imádom, kedvencem, ma a 10 perc hasizom után (lehet 10 perc se volt, egyszerűen potyogni tudtak volna a könnyeim) megcsináltam egy 30 perces KELLEMES 2 mile walk aerobicot, a Heart Healthy Walk-ot.

Sok gyakorlatom van Leslietől, meg ma is töltöttem le, később megosztom a gyűjteményem ill. az étrendem, de most mennem kell, megyek sétálni egy nagyot.

Pápuszim!

1 megjegyzés:

Sil írta...

Nah, elmondom en Neked :) Tapasztalatbol. Bizony jo, ha faj. Ez olyan kellemes fajdalom amikor kemenyen edz az ember. Faj, izzadsz, vorosodik a fejed, levegot alig kapsz, egnek az izmok - az osszes es megis JO! Amikor befejezed, letusolsz annyira jo, egyreszt a tudat, hogy igenis megcsinaltad, masreszt kellemes faradsag lesz urra rajtad es TENYLEG boldogga tesz a mozgas. en leginkabb kardio mozgasoknal erzem ezt, lehet Neked is az jobban bejonne? Van olyan, hogy kozel vagyok a sirashoz, annyira boldogga tesz a mozgas. Ezt konkretan edzes kozben erzem :)
Lesz ez meg jobb is, eljutsz a pontra, hogy elvezni fogod. Talan nem talaltad meg meg a TE mozgasformad.