2011. január 15., szombat

Megint hétvége

Szép estét mindenkinek, de főleg magamnak! :-)
Nagyon el vagyok fáradva.

Reggel nagyon morcosan keltem, éjjel 1ig fent voltunk a párommal, mert a felettünk lakók összejövetelt rendeztek.
Este 9től éjjel 1ig kristálytisztán hallgattunk mit beszélnek, nevetgélnek, magassarkú cipőben járkáltak a lakásban stb.
Van ennek a családnak egy kislánya is, olyan 2 éves lehet.
Esténként azt játszotta, hogy egyik szobából a másikba rohangál, áááááááá!
Szóval egyszer már voltunk fent náluk megkérni, hogy kicsit vegyenek vissza a zajból.
Azt nem érdekel senkit ha reggel 8tól este 8ig zajonganak, de ők fordítva vannak bekötve, este 8tól kezdődik a banzáj.
Szóval megkértük, de ők nem vettek vissza.
Tegnap éjfélkor fel is mentem, de nem nyitottak ajtót, csak hangosan röhögtek, így feladtam...

Szóval reggel dupla kávéval kezdtem, majd reggeliztem és nekiálltam főzni.
Páromnak rántott husi volt és krumplipüré (jövő héten én is csinálok magamnak csak lightot) házi saját csalamádéval.
Magamnak olyat csináltam, hogy csirkemellet kockáztam, azt felraktam pörköltnek főzni, majd amikor megpuhult kapott 10dkg zöldségkeveréket és egy pörkölt kockát.
Mellé 4dkg rizst főztem és a házi light csalamádéval ettem.

Utána megnéztünk párommal egy filmet, Nicholas Cage a Képlet c. filmet, nekem nagyon tetszett.
Eleve szeretem Cage filmjeit, s bár a vége kicsit szánalmas lett a filmnek, de ott van, nagyon ott van! :-)
Abszolút kedvencem A nemzet aranya 1-2!

Más:
Filmezés után volt 2 mile Leslie Sansone-tól, 3 mile-t akartam csinálni, de valami kódolási hibásak a videók amiket letöltöttem és a dvd-lejátszónk nem viszi.
Egy-két videot visz a kb 8 féle Sansone-videokból, plusz még a lemezen van RR 20-20 perces felsőtest és comb formálása.
Majd megpróbálom kijavítani, remélem sikerül, több dvd-t nem akarok elrontani, vagy ha mást nem akkor monitoron fogom nézni, mit hogy kell...
Leslie Sansone után pedig épp hogy szusszantam egyet elmentünk a városba sétálni, plusz 3 km szerintem megvolt.
Bőven, mert többet sétáltunk mint amikor a csütörtökön reggel a városba mentem, tehát olyan 3-3 és fél km pluszba.
Utána hazaértünk fél 6 körül és vacsoraaaaaaaaaaaaa! :-))

Reggeli:
2 kávé 100-10
2 sz tk toast 110-20
májkrém 65-0
sajt 80-1
Ö:355-31

Uzsonna:
1 muffin 54-8,5

Ebéd:
Fél adag zöldséges csirkepöri 260-7
4dkg rizs 138-31
Ö:398-38

Vacsora:
1 alma 60-14
1 linessa 105-17
2db jó reggelt keksz 116-17
Ö:281-48

Egész napim:1088-131

Zöldséges csirkepörkölt light:
10dkg hagyma 40-8
1ek olaj 90-0
25dkg csirkemell 275-0
10dkg zöldségköret 80-5
1 pörköltszaft kocka 35-1
Ö:520-14

Holnapra van még egy adag ebből a "pörkölt féleségből", holnap viszont tésztával enném.
Szeretnék holnap egy light somlóit is csinálni, van minden hozzá, remélem nem leszek rest.

Most megyek, kicsit még olvasgatok, szép éjszakát!

0 megjegyzés: