2011. február 16., szerda

Beszámoló

Fura ennyi idő után írni, mintha hónapokat vagy éveket hagytam volna ki.
Szeretnék visszarázódni a mindennapokba és nem idegeskedni, kapkodni, morogni.
Sok minden történt velem...
Az első és legfontosabb, hogy magamhoz tértem a "sokk" után, úgy ahogy kevesebbet nyavalygok, nem vagyok annyira depressziós.

Kicsit tele van a hócipőm ezzel a mókuskerékkel amiben élek.
Ugyan nem mondták miért nem engem választottak, csak annyit közöltek velem, hogy nem rám esett a választás.
Máshol megindokolják, pl. nincs elég tapasztalatom vagy olyan kapta a munkát aki jobban rászorul, stb.
Ilyenkor letudnék állni és vitatkozni az emberekkel:
-hogy szerezzek több tapasztalatot ha esélyt nem kapok arra hogy dolgozhassak???
-honnan tudják én mennyire vagyok rászorulva a munkára?
Tudom, tudom, mindig lesz egy anyuka, aki egyedül neveli a gyerekét, vagy egy megváltozott munkaképességű, stb.
Lehet, hogy gonoszan hangzik, de ez engem nem tud vigasztalni.
Szeretnék én is esélyt kapni arra, hogy legyen családom, saját háztartásom, ne kelljen a szülők nyakán lógni, szeretnék esélyt kapni az életre, mert amiben most vagyok, úgy érzem nem az!
Én soha egy árva fillért nem kaptam az államtól álláskeresési segély címén, vagy bármilyen más segély címén.
Az egyedül álló anyuka, vagy apuka vagy a megváltozott munkaképességű legalább kapta a gyes-t, gyed-et, családi pótlékot (jah, bocs, ezt én is kaptam amíg tanultam...), meg ilyen olyan rokkant segélyt.
Nekem egy ideje a bevételem kereken 0ft azaz nulla forint!
Tudom, hogy szörnyen hangzik, mert én egészséges vagyok, de már kifutok a világból amikor ilyen ürügyekkel utasítanak el egy-egy álláskeresés alkalmával.
No, ennyit a nyavalygásról.

Kaják:
Múlt héten még elég jól étkeztem, pláne hogy étvágyam nem volt...
Aztán jött a Valentin nap, amit mi nem ünnepeltünk a párommal, eddig.
Nem tudom mi ütött belé, gondolom a szomorkodásomnak akart véget vetni, idén másképp alakultak a dolgok.
Mivel pénzem nem volt ajándékra, meg eleve megbeszéltük, hogy nem vásárolunk egymásnak hülyeségeket így sütöttem neki finomat meglepetés gyanánt.
Egy téli linzer receptjét variáltam át.
A tészta receptjén nem változtattam, egyedül csak annyit, hogy a csillag és karácsonyfa formák helyett szív alakúra szaggattam a sütit.
Nagyon finom házi barack és szilva lekvárral ragasztottam össze a szíveket és a tetejét porcukor helyett csokival vontam be.
Tulkép mintha ishler lenne, de még sem, íme:


Mit ne mondjak...nagyon finom...
Aztán párom anyja kitalálta, hogy süssük meg a Két emelet boldogság nevű süteményt, amibe egy rakat cukor-margarin kell.
Megcsináltuk és az még finomabb...
Tehát az ünnepre a süteményekből kijutott rendesen.
Ha pedig ez sem lenne elég, felfedeztük az Auchanba a Diszko-pont nevű részleget ahol kimérve lehet vásárolni mindenfélét, gabona magvakat, édességeket, tésztákat.
Kétnaponta járunk oda gumicukrokért és egyéb nyalánkságokért.
Itt meg is jegyezném, hogy súlyom hétfőn 68.5kg volt!
(Remélem tudom tartani...)

Kanyarodjunk még vissza picit a Valentin naphoz.
A sütizés már vasárnap elkezdődött és az ajándékozás is, merthogy párom nem állta meg a költekezést.
Vasárnap este amikor a sütiket átadtam neki akkor kaptam egy doboz Ferrero rózsát.
Este a vacsora után lefekvéskor vettem észre, hogy egy ajándékcsomag lapul a párnám alatt.
Egy szív párna volt, amibe bele van hímezve az I love you felírat.
Sose kaptam még szív alakú párnát! :-)
Hétfő reggel pedig mutatnám meg az anyukájának az ajándékomat erre az ajándék szatyorba a párna alá el van rejtve egy doboz orchidea.
Annak is nagyon örültem!
Hétfőn úgy alakult, hogy az estét kettesbe tudtuk tölteni.
Itthon készítettünk gyertyafényes vacsorát, s hogy mit ettünk?
Hagymás-kolbászos rántottát! :-D
Együtt készítettük el és végre kettesbe voltunk és beszélgettünk és jól éreztük magunkat.
Lefekvés előtt még pezsgőt is bontottunk!
Nagyon jó volt így turbékolni, egyikünknek se volt még ilyen szép és meghitt Valentin napja.
Tegnap este még megittuk a pezsgő alját és megettünk mellé egy doboz epret, aztán nyugtáztuk, hogy évente nem csak egyszer kéne így összebújni.

A gumicukrozást, süteményezést, csokizást leszámítva minden rendben kaja ügyileg.
(Ezt a mondatot nem gondoltam komolyan, ugye?:-D)
Torna múlt héten alig volt, össz-vissz háromszor tornáztam.
Hétfőn 2*20 perc Réka volt, felsőtest és comb, tegnap azaz kedden pedig csak felsőtest.
Ma ha minden igazi megint felsőtest és comb lesz, de elég izomlázam van, majd kiderül...

Hoztam egy receptet is:
PARADICSOMOS HÚSGOMBÓC receptjét, amit én sose szerettem, de egy ideje kattogtam rajta (pláne hogy anyuéknál is ez volt pénteken amikor beugrottam).
Könnyű és light, ajánlom mindenkinek, a következő bejegyzésembe elolvashatjátok!

Mai napom pedig még extra light, de nemsokára ebédelünk, házi chilis bab van és megkívántam nagyon, azt fogok enni, lehet ki tudom számolni az értékét, meglátjuk, ha sikerül hozok receptet és képeket is!

Szép délutánt!

0 megjegyzés: