2011. február 16., szerda

Recept ajánló - Chilis bab nagyvonalakban

Hol is kezdjem...
Nem egy tipikus diétás étel, biztos van módja a "lelightosításnak".
Nem magamnak készítettem, de mivel megkívántam úgy gondoltam egy tányér belefér.
Egyik kedvenc ételem, nagyon szeretem a Lidl-s konzerves chilis babot is, de ez mégis csak saját!

Hozzávalók:
50dkg darált hús, nekem darált sertés-marha mix volt kb. 1000-2
15dkg hagyma 60-12
20gr paradicsom püré 30-3
285gr kukorica konzerv 365-68
3 db (1200gr) babkonzerv 1260-192
1 cs Knorr vagy Maggi (???) chilis bab alappor 55gr 184-23
Ö:2899-300

A darált húst olaj nélkül belevágtam egy hatalmas edénybe és elkezdtem magába pirítani.
Mivel nem light, de attól független nagyon szép húsról van szó mégis csak eresztet kis levet.
Miután kifehéredett a darált húsom akkor adtam hozzá a kockára vágott hagymát, ízesítettem sóval és borssal (minimálisan), pici paradicsom pürével és vízzel felöntöttem, majd puhára főztem.
Mielőtt megpuhult, olyan félkész állapotban, hozzáadtam a konzerv kukoricát és készre főztem.
Finisben pedig elkutyultam az alapport pici vízben, hozzáadtam a darált húshoz, a babokat lecsöpögtettem és hozzáöntöttem, majd az egész egyvelegen rottyantottam egyet, amíg a szósztól besűrűsödik.

Lehet hozzá főzni tarhonyát, rizst, vagy simán kenyérrel enni.
Én simán magába ettem, nagyon finom étel!

Én 28 dkg adagot ettem, sokkal kisebb adagot mint a többiek, van aki többször is repetázott.
Ebből adandóan osztottam-szoroztam és nekem 370kcal-37,5g ch-ra jött ki a fejadagom.



0 megjegyzés: