2011. május 23., hétfő

Vasárnap és hétfő

Bejött ez a dög meleg.
Néztem az időjárás jelentést, 27-28 fokokat mond, nálunk árnyékban 31 fok van.
Meglepődtem magamon.
Tegnap felmentem venni a pántos felsőmet, annyira meleg volt, gondoltam, egye fene, nem akarok megdögleni.
Így történt, hogy tizenakárhány év után térdig érő szoknyában és egy pántos kis felsőben flangáltam az utcán.
Izzadni még izzadok, meg fogok is, de már nincs olyan erős oroszlán szagom.

Kaja:
Vasárnapom brutál volt.
Reggel kávéval és 1 Nevesincsel kezdtem.
Igazi reggelim egy vajas zsömle volt és retek, felvágott nyista.
Tízóraim eper, eper és eper 1 dl natúr joghurttal.
Ebédem húsleves, light pörkölt és zablisztes nokedli csalamádéval.
(Vettünk savanyú káposztát, de a kukába végezte, mert gusztustalan íze volt, mintha élesztőt raktak volna bele. Épp egy falatot ettem, a többit kiköptem de a nap további részébe hasgörcs, puffadás és hascsikarás kísért, ami még mindig tart!)
Ebéd után párommal megint epreztünk, egy falat neked-egy falat nekem játékkal.
Ő cukorba mártogatta és natúr joghurtba.
Uzsonnának megettem a maradék két kocka Nevesincset.
Vacsora pedig megint natúr joghurt volt egy kis cseresznyével.

Meglepetésemre ma mérlegre állva még mindig 65,8kg voltam.
Remélem a továbbiakban is ilyen jól fog menni vagy a súlytartás vagy az a nyamvadt 80 deka ledolgozása, ha nem akkor sem szomorkodom. :-)

Mai napom eddig csúcs szuper, leszámítva a gyomorgörcsöt, de ezt hagyjuk...
Reggeli:
1 kávé 50-5

Reggeli 2:
1 zsömle 147-30
pici vaj 45-0
3 szelet light sonka 55-0
10dkg retek 15-2
Ö:312-37

Tízóraim 1 kisebb alma 30-7.

Ebéd:
Pörkölt és nokedli csalamádéval tuti lesz, kb.
Előtte esetleg kis leves zöldséggel, de ilyen melegbe kétszer meggondolom.

Nassi:
Eper és cseresznye lesz natúr joghurttal, esetleg kis keksz.

Vacsora:
Szerintem virslit fogok enni, vagy tojást, vagy lecsót.
Meglátjuk. :-)
Virsli, tojás és lecsó mellé este én már nem szoktam tk kenyeret enni, maximum abonettet vagy semmit.

Viszont, én aki utálom a mákot nagyon rákattantam a mákos gubára.
Két lehetőség van:
1. valami Norbi recept alapján sütök vmi tésztafélét.
2. fél vagy egy db száraz kifliből készítem.

Ha a Norbi változatot választom kcal és ch-ba ugyan ott leszek, max a zablisztes cuccom úgymond talán egészségesebb.
Nekem nem telik a méregdrága lisztjeire, a másik fontos apropó pedig, bebizonyítottam magamnak (és talán más olvasómnak, környezetemnek), hogy nem feltétlen kell több ezer forintos alacsony ch tartalmú lisztet venni ahhoz, hogy 1. jól lakjunk, 2. fogyjunk is!)

Még mindig minden a mértékletességen alapul, ezt tűzze ki szerintem mindenki!

Szilvi barátnőm már kórházba van, de a baba csak nem akar jönni.
Péntek óta bent van és még mindig nem indították meg neki a szülést.
Sokat gondolok rá, rájuk, annyira örülnék ha a szülés már simán menne neki és végre a karjában tarthatná a gyermekét.
Szorítok nagyon! Angyalok vigyázzanak rátok!

0 megjegyzés: