2010. április 16., péntek

Édes élvezetek második felvonás

Tegnap este már annyira skype-oltam a bébikémmel, hogy nem írtam le a lényeget, amit akartam.
Nem véletlen lett -édes élvezetek- a bejegyzés címe.
Éhező agyam átverése érdekében először fogtam magam és ettem ugye 2 db zabfalatot.
Jól esett, nyamm, szeretem nagyon, de aztán tovább kattogtam, főleg tudva azt, hogy a hűtőben a maradék lasagne.
Fogtam magam, gyorsan le a boltba és vettem egy üveg (1l) Coca zero-t.
Azt iszogattam, kis pohárba öntve, lassan kortyolva és szépen lassan elmúlt a kaja utáni vágyam.
Tudom, hogy tele van aszpartammal, de olvastam valahol, hogy az ilyen null kalóriás italok baromira tudják csillapítani a kaja és édesség utáni vágyat és hál' Istennek nekem is bejött.
Néha megkívánok egy-egy cukros üccsit, de nem iszom meg, vagy null kcal-os Friss körte ízű vizet iszom, vagy egy Coke zero-t.
Aminek nem tudok és nem is akarok ellenállni azaz aloe vera ital.
Alma ízű és ilyen kis g*cikék úszkálnak benne.
Hmmm, rossz az aki rosszra gondol, de nekem tényleg a spermiumok jutnak az eszembe.

Hagyjuk, szóval a mai nap kaja ügyileg.
Reggel 3 Ceres toast melegszenának megsütve és egy kávéka, cirka 400kcal de este ha nem skypolok bébikémmel akkor leírom pontosan (itthon már számolom a h.naplómba).

Tízóraira nem emlékszem, asszem főztem és kóstolgattam a krumplipürét...
Nem voltam éhes.

Ebéd:
Frosta sajtos halrúd
12dkg Bondüel Gold Rio mix
2 karika ananász

No, pár szó az ananászról.
Ezer éve nem ettem, mert cukros ugye, vagyis a lötty amibe benne van tuti cukros, azt nem eszem meg.
Sajna 2 napja nekem nem sikerül megint a slozi, így össze-vissza kapkodok (már kezd fájni a hasam), hogy mi a jó eget csináljak.
Párom talált a boltok polcain alacsony cukortartalmú ananászkonzervet, így desszertnek ő lesz, olyan két karika, hátha segíti a dolgokat...

Utána néztem az útifű dolognak, amit Syl bébikém csinál, vennem kell, most anyagi csőd vagyok (megvettem a tv-t és van egy rohadt jó storym este leírom!!!).
Szóval baromi jó lehet ez a fű, megyek majd herbáriába, és érdeklődöm utána.
Legyen itthon, ha gond van biztos segít nekem is.
Nagyon jó emésztésre, találtam egy cikket, befogom másolni vagy linkelni mert érdemes elolvasni.

Ha már a linkeknél tartok, szeretném bemutatni Milojess blogját, Ő egy fogyis társam wellnesscafe-ról és Syl tegnap szólt, hogy már neki is van blogja!!!
Érdekes és okos gondolatok tárháza, tetszik :-).

http://kilofalo.blogspot.com/

Most megyek, eszem egy kis ananászt, aztán emésztek és várom a csodát, később még jelentkezem!


1 megjegyzés:

EgyKönyvmoly írta...

köszi a dícséretet, ezt nézd meg, neked is szól: http://kilofalo.blogspot.com/2010/04/dijat-kaptam-lunatol.html