2010. április 14., szerda

Szeretem

...a háziorvosom, mert bár a frászt hozta rám, de ma volt egy kedves gesztusa a párom felé amit soha nem felejtek el neki!

Szóval az eredményeim:
-tulképp jó lett, nincs cukrom, vagy ilyesmi, de a c reaktív fehérjén az egekbe, ami két dolog miatt lehetséges:
1.) érelmeszesedésem van, bár mondtam, hogy 1 éve lassan nem cigizem, de előtte 6 évig szívtam, szóval csúnyán nézett rám a drága,
2.) a derekam ütött be megint, mert hogy nekem december óta fájdogál nem is kevésszer, az elmúlt egy héten majd be sz.rtam magyarán.

Lényeg, lesz még vérvétel és majd kiderül mitől van ez a rossz eredményem.
Szemészetre is kell mennem, mert gyengült a szemem és kaptam beutalót így nem fognak elhajtani, mint múltkor, mondván, hogy optikus is be tudja mérni a szemecském.

Kaja, hmmm, hát ma nem számoltam kcalt se ch-t de vigyáztam nagyon.

Reggeli:
10dkg Linessa krémtúró
1db epres Jó reggelt szendvics vagy mi
1 kávé

Tízórai:
1 kávé

Ebéd:
Lasagne, saját gyártmány nem bolti, nem dobozos.
Ha nem felejtem el, holnap lefotózom, oszt vagy lesz recept vagy nem, egy tuti, nem light változat, de ki fogom számolni egyszer pontosan, hogy mi mennyi benne. :-)
1 narancs

Uzsonna nem volt, mert 15től 17ig dokinál ültem, ültünk.

Vacsi:
Egy light majonézes párizsi saláta
2 db abonett

Jah, kicsit kopog a szemem, mert überül fáj a fejem, de az a front miatt van.
Megyek, hálát adok az Istennek, mert ma nagyon velük volt, és nem hiába a remény hal meg utoljára!
Köszönöm Uram!

0 megjegyzés: