2010. április 11., vasárnap

Gyors helyzet jelentés

Nem tudok most hosszabb bejegyzést írni, pedig szerettem volna lejegyezni egy-két gondolatom, de most szóltak ide a barátaink (idézőjelben), hogy beugranak.
Remek...
Tiszta nyomott vagyok, de bájolognom kell...

Tegnap vacsira ettem egy fél doboz natúr joghurtot, egy pici almát összekockáztam, találtam egy icipici (nem volt 2 dkg) müzlit, mindezt összekutyultam és pici fahéjjal meghintettem.
Utána nem bírtam megállni és még megettem egy szép nagy narancsot (22dkg volt).
Tegnapi vacsim 229kcal és 38g ch volt, így egész nap 1046kcalt és 116.5g ch-t ettem.

Mai napom megint vásárlással kezdődött.
Reggeli:
1 kávé 50-5
2 db Jó reggelt keksz 112-16
10dkg Linessa krémtúró 83-13

Tízórai:
(Vásárlás után, szavazás után - mert hogy én is voltam, ha már magyar állampolgár vagyok, akkor élek a jogaimmal.)
2db abonett 30-6.4
15dkg orosz hússaláta (light majonézes, cukormentes) 135kcal és 10g ch

Ebéd:
5db fish fingers :P kb 14dkg 260kcal és 19.6
(Természetesen sütőben sütöttem és semmi olajat nem adtam hozzá (eleve elősütöttek az ilyenek) és kérem szépen nagyon szépen megsült!
14dkg Bándüel :-D Rio gold mix 72.2-10.22

Eddig 742.2kcalt és 80.22g ch-t ettem, de hátra van egy uzsi (lehet elmarad a vendégek miatt) meg egy vacsira.

Vacsit nem tudom, még megpróbálok írni és kósza gondolataimat lejegyezni!
Puszi, és aki teheti menjen szavazni.

0 megjegyzés: