2010. április 12., hétfő

Kicsit szomorkás a hangulatom...

Betesz nekem ez az esős idő.
Úgy utálom, jöjjön már a napfény, lehessen sétálni, ne ilyen lucskos, nyirkos idő legyen mááááár!
Ma voltam dokinál.
Tabi három hónapra elintézve, plusz kértem beutalót vér- és vizelet-vizsgálatra.
Holnap nagyon korán kell kelnem, mindig ezren vannak az sztk-ba, így idő előtt kelek jóval, gyors vércsapolás, utána séta haza (vinnem kell innivalót és valami kis harapni valót, hogy ne legyek rosszul!!! fú, ezt fel kell írnom) és bevásárolok gyorsan a piacon mert útba esik.
Főzök valami finomat, aztán irány az Auchan, ahol kiváltom a tabim és kicsit csavargok, nézek valami felsőt, mert most akcijóvan a madaras teszkóban.

Két jó hír:
Ma megtudtam venni egy nagyon szép farmerkabát felsőt és tetszik amit a tükörbe látok, lassan kezdek megbarátkozni a hájacskáimmal.
De a méret, hát az kikészít!!!
3XL-es kabát feljött rám, de picit szűk volt ha begomboltam, a 4XL-est kellett megvennem. :-(
Annyira ciki és a kasszánál lesül a bőr a pofámról, szó szerint...
Jah, meg vettem egy farmert, itt se értem a számozást, 38-as és totál passzol rám, sehol nem szűk, szóval tök jó.
Anyutól amit kaptam a piacos háromnegyedes 37-es volt...
Nem értek én ehhez kérem szépen!

Másik hír:
Megsütöttem életem első Brownie-ját és uramistendefinomsütike.
Kicsit csaltam, csináltam hozzá egy hígabb vanília pudingot, öntetnek.
Basszus, szomszéd lecsapott rá, egyből kérte a receptet, egész emeletet én etetem. :-DDDD
De örülök, mert nagyon szeretek sütni, főzni és szeretek adni, jobban mint kapni.

Apropó, ettem egy pici kockát, meg egy pici öntetet...Bűnöztem, de utána nagytakarítás volt a konyhába... :-DD
Némi mozgással kompenzáltam a hamikázást. :-D

Reggelim:
10dkg Linessa krémtúró 83-13
2db Jóreggelt keksz 112-16
1 kávé 50-5

Tízórai:
1 alma 30-7

Ebéd:
5 db halrúd 260-19.6
14dkg Rio gold mix 72.2-10.22

Tízórai:
1 narancs 80-16

Vacsora:
10dkg retek 15-2
4db abonett 6-12.8
10dkg párizsi 210-0
1 db macisajt 70-1

Egész nap 1042.2kcalt és 102.8g ch-t ettem volna, ha nem csúszik le az a pici Brownie.
Kvázi 1400 és 150g ch körül zártam, remélem...

0 megjegyzés: