2010. április 15., csütörtök

Édes élvezetek

Vacsim végül 3 szelet tk toast kenyér volt, de most nem a Lidl-s vagy Tescos változat.
Ceres féle bakonyi barna, teljes kiőrlésű kenyérke volt, ami teljesen más ízű, mint amiket eddig ettem.
Igaz, 25dkg változatot vettem 145ft-ért, a 50dkg-s Lidl-s vagy Tescos szokott ennyi lenni, de rájöttem, hogyha nagyot veszek azt egy hétig eszem és minden nap sok-sok ch-t viszek be.
Apropó, ebből melegszenyát csináltam.
Vettem pizzás melegszenya krémet, kcal és ch-ba nem sok, főleg hogy alig kenek a kenyérre, illetve kevéske sajtot reszeltem rá.
Emlékszem anno, amikor elkezdtem a diétát mennyire halálomon voltam, hogy le kell mondanom a melegszendvicsről (szintén egyik nagy kedvencem).
Eleinte abonettre kentem a krémet, nekem így is ízlik, fincsi, csak ajánlani tudom, tetejére pici sajt és be a szendvics sütőbe (nekünk ezer éves -vagy 30 éves- orosz kenyérsütőnk van, aminek a tetején van a sütőszál és alatta bármit meglehet sütni, grillezni).
Most már engedek picit, sőt, néha akár 4 szelet kenyérkét is megkívánok, de olyankor mindig ügyelek arra, hogy később már kevesebb ch tartalmú ételek egyek.
Saláta, a gyros a salival, ki lehet játszani ám mindent, csak erő kell!
Kitartás és erő!
Remélem nem bukom el, NEM BUKHATOK EL!

(Az én szenyáim is így néztek ki, forrás: No Salty)

0 megjegyzés: