2010. április 11., vasárnap

Folyt.köv.

Uzsonna elmaradt a vendégek miatt.

Vacsorám:
10dkg sült párizsi 210-0g ch
4 szelet abonett 60-12.8
retek 10dkg 15-2

Majd eszembe jutott, hogy valami hiányzik az életemből.
Egész nem nem nyúltam a gyümihez, így estére még megettem egy adag (kb 20dkg) epret 70-16.
Így egész nap 1097.2kcalt és 110.3g ch ettem.

Good girl! Megveregetem a vállam.

Más:

Beszéljünk egy kicsit a szépségről, azon belül is a hajról.
Már hónapok óta tervezgetem, nézegetem a neten, hogy milyen frizurát szeretnék, ha lefogyok.
Tudom messze van, de fél éve már ezen gondolkodom, ugyanis ha sikerül elérnem az álmom, a vágyam akkor szeretnék egy új frizurát, mert az utolsó vágást nagyon elcseszték és közel 1 éve növesztem a hajam.
A vicc az, hogy amióta nem szedem a Cypromixet (3 hónapja) hihetetlen sokat nőtt a hajam (nem csoda, hiszen az a fajta tabletta ami a szőrnövekedést is gátolta, apropó borotvából megint bekellett spájzolnom... :-( )és azon gondolkodtam, hogy utána fogok nézni a ricinusolaj pakolásnak!

Rettentő sokan dicsérték és állítólag nem csak szép egészséges lesz tőle a haj, hanem dús és gyorsabban nő.

Amúgy nekem három hónap alatt min. 5 centit nőtt a hajam, ami szerintem elég sok.

No de, hogy miért is fontos nekem a gyors hajnövekedés, hát ezért:
Kb még 15-20 centit kéne növesztenem ahhoz, hogy olyan hosszúságú legyen amiből ki lehet alakítani ezt a frizurát.

Szóval a célom most már nem csak a fogyás, hanem a hajnövesztés is!

A pakolást pedig vizes hajra kell felvinni, majd legalább két órán át fent hagyni, bedunsztolt fejjel. :-)
A végén pedig le kell öblíteni és minél gyakrabban ismételni és állítólag a zsíros hajúaknak sem lesz zsírosabb a haja.

De addig is növesztenem és fogynom kell, no meg találni egy jó fodrászt aki MEG TUDJA CSINÁLNI EZT A FRIZURÁT.

Amúgy van még pár kedvencem, de azok már eléggé extrémek.
Egy tuti: szőke nem lehetek, mert a párom nem szereti a szőkéket, vagyis a hajszínt.

Vagy vörös, vagy vörös-fekete, vagy piros-fekete, vagy fekete-fehér színösszeállításban gondolkodom. :-D

Vörös már voltam, jól állt, szerettem, fekete még sose voltam, anyu mindig lebeszélt róla.
Fehér hajam még nem volt, remélhetőleg majd később lesz, de a fekete-fehér összeállítás nagyon tetszik, csak egy kicsit EMO-s.
Amúgy voltam már szőke is, de az jóval a mostani párkapcsolatom előtt volt és mások szerint az állt a legjobban, de az most kilőve.
Kék és lila hajam pedig nem aratott sikert, de én imádtam, mert felvállaltam önmagam és sose fogom megbánni a tini korom, mert amit akkor megéltem az életre szóló tapasztalatokkal áldott meg!

Harmadik frizkó:


Dögös, nagyon, de ehhez szép sovinak kell lenni szerintem...mind ha a többihez nem kéne annak lenni...

A negyedik nyertes:

Két dolog miatt is tetszik ez a haj.
1. mert jó a szín összeállítás, imádom a fekete-vörös vagy fekete-piros színkeveréket.
2. amiért nagyon bejön, azaz hogy szerintem nem mostanában jött ki a csajszi a fodrásztól, de egy egyszerű copfozással mégis kedves frizurát alkotott magának, csak ne lenne emo-s...

És végül az utolsó, a legextrémebb, mint egy igazi vérbeli domina :-DDDDDDDDD
Bammeg, ha ilyen nő lennék lehet egész nap a tükör előtt állnék. :-DDD
Nagyon szép, áhh, ez a nő nem szép, gyönyörű.
Szeretem az extrém és vad dolgokat, ez az arc pedig, ez a haj és a kis bőr öltözéke hihetetlen dögös.

Szóval ehhez a hajhoz egyfajta kisugárzás is kell, de szeretem nézegetni, tényleg nagyon tetszik...

Csinálok egy szavazást, ha ma már egyszer nagyban kellett szavazni. :-D
Kíváncsi vagyok, hogy ti kedves olvasóim melyik extrém frizurára voksolnátok.

1.-es frizkó:
2.-es frizkó:
3.-as frizkó:
4-es frizkó:
5.-ös frizkó:

Köszönöm, ha szavazol!

2 megjegyzés:

EgyKönyvmoly írta...

nekem a 2-s a nyerő

GreenTea írta...

Ha elérem az álomsúlyom, akkor szeretnék egy szép frizurát, de az még odébb van ám! :-))))
De meglesz!Megcsináljuk!!!!!!!!!