2010. május 2., vasárnap

(+18)-as bejegyzés

Mivel kora reggel úgy keltem, hogy hú meg ha, csak egy dolog jár a fejembe (nem, nem a kajálás, a másik) és mit ad Isten még a teszkóba is kaptam egy jelet...

Két dologra lettem rákattanva, az egyik:


Fűzők, régóta az egyik legszexisebb, legdögösebb ruhadarabnak tartom.

Ma pedig, a teszkó közepén ráakadtam egy darabra, ami ugyan jó lett volna rám, de mivel megvolt pattanva az anyag és még így is méregdrágán adták (no meg jó 20 kilótól megkéne még szabadulnom, hogy jól is álljon), így visszaraktam.

Egy tuti, ha lefogyok, nem csak egy új frizurával fogom magam meglepni, hanem egy őrülten vadító darabbal is.

Basszus, még most is kiráz a hideg, futkos a hátamon, áááááá.

Nyugi van, nah!

A másik pedig, egy cipő:

Gladiátor szandál, így hívják.

Elsőre nekem elég kurvás volt, de rájöttem, csak akkor, ha miniszoknyával és semmit sem eltakaró toppal veszi fel egy amúgysem szerényen sminkelt hölgy.

Mivel ruha teszi az ember, szerintem ehhez a cipőhöz is fellehet szolídan öltözni.

No de, egyet szögezzünk le, ezeket nem 90 kilósan akarom hordani, szépen apránként, ha lesz merszem és úgy ítélem meg, hogy jól áll, esetleg egy-egy kiválasztott darabban nem buggyan ki a hájam és persze anyagi hátterem is megengedi, na majd akkor.

Rájöttem álmodozni jó, és rájöttem arra is, hogy az álmokat valóra váltani mégjobb. :-)

0 megjegyzés: