2010. május 5., szerda

Én kis kertem

Gondoltam ma, mikor reggel kinéztem az ablakon, ez lesz az a nap, amikor szépen kigazolom a kertet.
Aztán megittam a kávém, reggeliztem, vásároltam, takarítottam, lementem a kertbe, szétültettem a patiszont és a cukkinit, aztán neki kezdtem a gazolásnak és elkezdett esni.
Nem kis szemekben ám, szép nagy esőcseppek, szakadt, mintha dézsából öntenék.
Természetesen nem mentem vissza gazolni, mert abból csak dagonyázás lett volna, illetve megúsztam az öntözést is.
Helyette macskáztam, néztem őket percekig, édesek, szépen fejlődnek, lassan hallanak is, látni már látnak.
Hazajöttem, kitakarítottam a konyhát, mosogattam, stb, aztán ismét pofavizit egy rokonnál...

Végre pihenek, alig csináltam ma valamit és olyan vagyok, mint a mosott.
Remélem csak az idő teszi ezt velem, nem pedig a lustaságom hatalmasodik el rajtam, semmihez nincs kedvem, fájdogál a fejem, kedvtelen vagyok...
Mostanában sokat rinyálok, sokat panaszkodom, jó lesz ha kicsit összeszedem magam...

Kaja-ügy:
Reggeli:
3sz abonett 57-7.3
pici pástétom (maradék) 60-0
paprika (fél) 10-1.5
1 kávé 50-5
1 Linessa joghurt 105-13
1db jó reggelt mogyis keksz 56-8.3
Tízórai nem volt.

Ebéd:
20dkg chilisbab (lidl-s) 187.6-29
1sz tk toast (teszkós, nem annyira bejövős, mint a lidl-s) 57.6- 0.6
1sz abonett 19-3.91 kávé 50-5

Uzsonna:
1 alma 60-14
1db jó reggelt mogyis keksz 56-8.3

Vacsora:6sz light szalámi 66-0
3sz abonett 57-7.3
paprika (másik fél) 10-1.5
sajt 80-0

Összesen 981,2kcal és 104,7g ch, pöttyet kevés, de később lehet iszom egy kakaót.
1.5ös tejből, egy kávéskanál kakaó és 3 pötyi édeske.
Tegnap már nem ettem semmit, ma sem akarok már, max egy finom forró kakaó.

Holnapra kéne csinálnom valami kaját de kifogytam az ötletekből és kezdem unni a sok húst.
Néha gondolkodom a vega életmódon, fene nagy állatszeretetem nem fér össze a hús evésével, szerintem, ezt mondtam is egy-két embernek de kurva gyorsan le lettem ugatva, szó szerint.
Nem véletlenül eszem már csak a párommal egy asztalnál vagy egyedül...

Megyek, nézek holnapra valami ételt, amit hamar, gyorsan és olcsón meg lehet csinálni.
Szép estét, jó szurkolást!
:-)

0 megjegyzés: