2010. május 3., hétfő

HELP!!!

Felkötöm magam, de komolyan.

Nem tudom mi ez a zűr velem, de folyton éhség érzetem van, és mit ad Isten, az édesség után...

Én tényleg nem vagyok édes szájú, igaz, mostanában a Linessa krémtúró és pár db keksz a favorit, azt szívesen megeszem, de állandóan sütikről álmodozom.

Nem bírom tovább... Kérem, valaki, üssön le egy baseball ütővel...

Apropó, kaja-sütik meg ilyenek, a fogyi verseny:

-Ma lett volna a mérlegelés, de el lett halasztva 11.-ére mert többünk mensizik, így az elkeserítő eredmény elkerülése érdekében túltunk pár napot.

Köszi a kiötlőnek! :-)

No, mehetnékem van, de nem is akármerre:

Jeli arborétumba, most virágzik a rhododendron, havasszépe.

Kaptam egy psp-t, abban olvastam és láttam először a rhododendronról.

Egyszerűen gyönyörűek és illatosak, fenséges látvány lehet, az a színpompa...


Kaja-dolog:

Reggel ittam egy kávét, csináltam melegszenyát 4sz tk toastból, 2sz sonkából és 2dkg sajtból.

Aztán ettem egy almát, éhes voltam, később ettem 5dkg Linessa ktúrót és 1db jó reggelt mogyis kekszet.

Aztán megint ettem egy almát, majd ebédeltem.

Fűszeres csirkemell volt salátával és másféle tzatzikivel.

Annyiba más, hogy most kevertem bele pici őrőlt csípős paprikát (erős pistát), és apró kockára vágott hagymát.

Ürtős, nem mondom, oda lettem a csípős ízekért, de nagyon...

No, aztán főztem családnak, páromnak, kóstolgattam, megettem egy mini ishlert, olyan 2-3 dekás lehet, nem tudom hány kcal és ch, de sok.

Olyan 900kcalt és 80-100g ch-t ehettem eddig és még nincs este...

Rosszul vagyok magamtól, megyek gyorsan, olvasgatok, hogy eltereljem a figyelmem.

1 megjegyzés:

SilEz írta...

bebike, barcsak 900 / 100 -nal jarnek :((( Az egyaltalan nem rossz, CSAKIS azert rossz, mert folyamatosan ennel - csakugy mint en. Szoval megertelek. Vszinu a szervezeted farad, azert -40 kilo az nagyon sok!!! Figyelj magadra, egyel egy hetig vagy par napig 1200 helyett 1500 kaloriat, picit tobb mozgas es maris ugyanott vagy ;)