2010. május 4., kedd

Salátás nap

Gyorsan letudom a kaja-ügyet, aztán storyzok.

Reggeli a szokásos meleg szenya:
4sz tk toast 229-41
2sz sonka (lidl-s 77kcal/10dkg) 26-0
2dkg sajt 80-0
1 kávé 50-5
Ö:384kcal-46g ch

Tízórai nem volt, mert dolgom volt a városban.

Ebéd:
Kb 15dkg fűszeres csirkemell csík 165-0
5dkg ubi kockázva 5-1
10dkg parapicsa 20-4
5dkg jégsali 7.5-1
egy adag saláta öntet 60-5
Desszert:
Linessa krémtúrót 10dkg 83-13
1db jó reggelt mogyis keksz 56-8.3
Ö:396.5kcal-32.3g ch

Uzsonna nem volt, mert megint dolgomon voltam.

Vacsora:
5dkg hús (maradék) 60-0
5dkg sali 7.5-1
10dkg retek 15-2
10dkg parapicsa 20-4
utolsó adag öntettel nyakon bacva 60-5
+ 2 db pici alma 60-14
Ö:222.5kcal-26g ch

Egész nap 903kcalt és 104.3g ch-t ettem, pöttyet kevés, ezért ha később megéhezem akkor lehet megeszem egy Linassa joghurtot vagy egy db jó reggelt kekszet, vagy túrókrém és 2 db keksz.

Nagyon jó napom volt, nem éheztem, egész nap nem gondoltam a kajára, nem vágytam sütik után, semmi ilyesmi nem volt.
Egész nap a salit ettem és nagyon finom volt, tényleg, ezzel a hagymás-fokhagymás öntettel nagyon ott van, csak egy a gond, nem győztem fogat mosni és rágót rágcsálni.
Nagyon büdi utána a pofim. :-D

Két elintézni valóm között beugrottam egy turiba.
Nem sűrűn járok ilyen helyekre, de úgy voltam vele, hogy mivel teszkóba, madarasba és a piacon se találtam számomra megfelelő felsőt a farmer nacihoz és a farmer kabáthoz, hátha itt találok valamit.
Jelentem, találtam, egy nagyon aranyos kis felsőt, sose hordtam ilyet, furi anyagból van, mintha húzott lenne.
Fehér alapon rózsaszín pici virágok, rózsák vannak rajta.
Én és a rózsaszín, jajjjj, megnéztem magam a tükörbe, és nagyon furi vagyok benne.
Turiba le lettem bacva, hogy mindig fekete, meg barna, ilyen sötét cuccokba járok, így nem választhattam mást csakis vidám színt.
Így néz ki a felsőm, csak más színbe, de ugyanez a fazon:
http://www.bonmarche.co.uk/more_details.php?id=143&cid=18
Bonmarché márka vagy mi, a lényeg hogy angol és miután kifizettem, drága Sil barinőm jutott eszembe ill. baromi büszke voltam, hogy van a tulajdonomban egy darab Angliából, cirka 790ft-ból. :-)

0 megjegyzés: