2010. május 6., csütörtök

Súlytartós nap

Azt hiszem, a mai nap a súlytartós nap kategóriába sorolható.
Fogyni ma minden bizonnyal nem fogok, mert rengeteget ettem.
Mozogni még nem mozogtam, de lassan megyek kertezni, már nincs olyan meleg és a nap se süti a kertet, gazolni fogok, megcsinálom az egész kertet.
Ha holnap esne az eső akkor a gyökereknek is jutna víz, így szép nagyra megnőnek a zűdségeim. :-)

Nah szóval a kaja, reggel már éreztem gondok lesznek, mert:
1.iszogattam a kávém, és a reggelin gondolkodtam, tudtam, hogy a napot nem tk toast-os melegszenyával kéne kezdeni,
2.nem volt mára kajám így rögtönöznöm kellett és az mindig rosszul sül el.

Reggeli 4sz tk toast, 2 sz sonka, pici sajt és a kávé volt.
Tízórai is baromi bőséges volt, 10dkg Linessa, 2 db Győri tk kakaós keksz.
Tízórai 2, mert hát ez is volt...sajnos...
Nem tudom mentsem e a menthetőt, lehet felesleges, de anyám ma felhívott és közölte, hogy ellopták a pénztárcáját.
Postán volt, csekket feladni, egy pillanatra lerakta a tárcáját, számlákat nézte és hopp, már sehol a tárca.
A szerencse az egészbe, már kifizette a számlákat, így kb 2000ft volt benne.
Lényeg az, hogy 2006ban pont egy ilyen eset miatt kapott agyérgörcsöt, pont megkapta a fizut, jött haza késő este a melóból és elhagyta, ellopták, fene tudja már, másnap mentőt kellett hívni hozzá, mert lebénult, annyira felpörgette magát.
No, most kicsit szerencsésebbek voltunk, mert 'a megtaláló' visszaszolgáltatta a tárcát, sőt még a 2000ft is benne volt.
Ha belegondolok jogsi, forgalmi, személyi, lakcím, tb, adókártya...baszki, csak az utána járás szopás lett volna.
Nah, szóval, azért zabáltam reggel ennyit (tízórai második felvonása egy alma volt) mert baromi ideges lettem, tárcát leszartam, pénzt is, csak anyukám, a drága édesanyámmal ne legyen semmi.
Azt hiszem veszek neki egy övtáskát vagy valamit, rákötöm a tárcáját, vagy nem tudom, de már harmadszorra hagyta el...

No, aztán az ebéd, gyorsan elmentem vásárolni, hát hova? Nah hova?
Aki megmondja kap egy csokit!
Lidl-be voltam és mexikói hét van vagy mi.
Vettem 399ft-ért tortilla lapot, máshol, teszkóba is a legolcsóbb (am ugyanaz a fajta) 599ft, de van sokkal de sokkal drágább is.
Fogtam 20dkg csirkemellett, pici chilivel, borssal, sóval, vegetával befűszereztem és olaj nélkül teflonba megkapattam, majd vízzel felöntve puhára pároltam, a vizet a végén elfőztem.
Fogtam egy kis salit, uborkát, parapicsát, hagymát és felcsíkoztam őket.
Csípős ketchup-ba raktam darált erős paprikát és összekutyultam.
Fogtam egy tortilla lapot, középre a zöldségekből egy pici, kis saláta, ubi, paradicsom, az isteni hagyma, rá pár szem husi, nem kell túlzásokba esni, inkább a zűdség legyen több, majd rácsöpögtettem egy kis extra csípős kecsápot.
Alul visszahajtod és oldalról feltekered a tortillát és kész is.
Isteni csemege, nem lehet neki ellenállni, a csípős íz, a ropogós zöldségek benne, a fűszeres hús.
Kettőt ettem meg, számításaim szerin 6-700kcal és 50-60g ch.
Ami azt jelenti, hogy ma már nem ehetek...
Egy tortilla lap amúgy 180-200kcal és 20-25g ch.
Nem gáz, ha 1et ettem volna, de nem bírtam ki.
Holnap nem lesz pogácsázás, vezeklek...

Sil bébimmel megbeszéltem, hogy holnap cirka 6km-t legyalogolok reggel, dolgom lesz a városba és nem megyek busszal, se kocsival, hanem gyalog, így cserébe a reggelim 1 pogi és egy kávé lesz.
Nos, ennek lőttek, gyalog fogok menni így is, de holnaptól visszafogom magam, mert ez a tortilla odab*sz... :-)

Igen, ma gyenge voltam, de azt hiszem ilyen is kell.
No, ma már kaja nuku és örömteli hogy este 6 előtt vagyok, így innen csak víz és víz és víz...
Megyek kertezni, puszim mindenkinek!

1 megjegyzés:

SilEz írta...

Szijjja :)
Ugy gondolom, holnap egy uj nap van, es ha lesetalod azt a jo 6km-t, belefer igy is a pogi :) Ne kinazd magad, mert tudod hogy jar az ember lanya ha kiehezteti magat... Inkabb holnap 1 pogi mint egy hetig kattog az agyad rajta, es aztan 4 pogi lesz belole. No, de nagylany vagy mar majd eldontod ;) A tortilla nagy kedvenc nalam is, szivas, hogy nem ehetem :SSS :( :DD Pussz :*