2010. június 14., hétfő

Csodálatos hétvége!

Szombat délután a a fiúk (párom és édesapja) kitalálták egy újabb esti grill-partyt.
Én maradtam a virslinél, ők kolbászt ettek.
Viszont nem ez a lényeg, a kedves papa kitalálta a vasárnapi programot.
Menjünk fürdőbe!
Hajj, szívem egyből nagyot dobbant, én és a fürdés, emberek között levetkőzve, jajj!
Állítólag van valami élményfürdő Dunaújvárosban és még a belépő sem drága, mondta fater (én csak így hívom párom apukáját).
Így történt az eset, hogy vasárnap kora reggel párommal elrohantunk a Tescoba...fürdőruhát venni...nekem.
Remek...
Szóval abszolút de nem tudtam milyen méret kell néznem, eladó sehol, de nem is mertem volna megkérdezni, csak egyet tudtam, egy színűt szeretnék (Szeretem a testem c. műsorban mesélte a műsorvezető srác, hogy dundiknak az egyszínű, minta nélküli fürdőrucik előnyösek), lehetőleg nem rikító színűt szerettem volna.
Így esett a választás 2 fekete fürdőruhára, az egyiken voltak gyöngyök a mell résznél, divatos volt, a másik egy teljesen sima fekete fürdőruha volt.
Gondoltam felpróbálom fehérneműre, mégiscsak jó méretet vegyek.
A gyöngyös nem jött rám, nem találtam rajta a méret számot, pedig első ránézésre nagynak tűnt.
A sima fekete viszont rám jött és ahogy ott álltam a próbafülkében a tükör előtt örömmel vettem észre, hogy lett derekam, ellenben mellem nyista, van egy kis kibuggyanó hasam amit úgy is leadok, egyszóval vettem a bátorságot és eldöntöttem, megveszem a 44-es fürdőruhát (ez volt rajta a számozásnál)...
Igen ám, a combok, mivel förtelmes a kis, inkább nagy sonkám így köll valami amivel eltüntetem, hát persze, a strandkendő!
Vettem, egy fekete-kék nonfiguratív mintás kendőt és azt tekertem magam köré, mintha egy kis szoknya lenne.
Papucs van, törölköző van, váltás ruha...stb...készen állunk.
Addig az ősök csináltak pár szendvicset tk toastból és szalámiból, amit el tudtunk vinni az útra.
Én induláskor egy nagy zöld almát ropogtattam, nyamm, jó hideg volt, bedugtam a hűtőbe, fincsi volt nah.
Otthon átöltöztem az új fürdőruhámba, magam köré tekertem a kendőt és kissé szégyenlősen megmutattam a páromnak.
Annyira aranyos volt, próbált biztatni, hogy így csinos vagyok, meg sokat fogytam és büszke, stbstbstb, szóval amit ilyenkor egy jóóóó pasi mond a szíve hölgyének, hajjj, puszihalmazok, szóval nagy kő esett le a szívemről.
Aztán zsupsz be a kocsiba és irány Dunaújváros.

Dög meleg volt, klíma ezerrel pörög a kocsiba, emelkedők, föl-le, már alig vártam, hogy megérkezzünk, de persze ott volt bennem az, hogy jesszus, strand...

Hamar megérkeztünk, ezer ember, tomboló hőség, sehol egy parkoló hely, az autókkal már a fűre is felállnak, mi azért ennyire nem voltunk bátrak 4-5 utcával arrébb találtunk helyet.
A pénztárnál kilométeres sorok és szomorúan nyugtáztam, sehol egy dundi, husis csajszi, helyette csokibarna szolimacák, kigyúrt kilós fuxos srácok.
Remek, nagyot nyeltem...
Aztán megkaptuk a belépőt, és irány öltözni, vagyis nekem csak vetkőzni kellett mert úgy mentem, hogy rajtam a fürdőruha, gyorsan levetkőztem, magam köré a kendő, kis papucs, törölköző, törcsit a kezembe vittem, azt már nem aggattam magamra. :-D

Ki a medencékhez, fú, először nagyon kínosan éreztem magam, nem mertem semerre se nézni, család mögött kullogtam és rettegtem, már a gyomrom is éreztem, egyre jobban fáj.
35 fok melegbe irány a víz, fene akar a napon tespedni...

Csajok, hihetetlen jó volt, annyira fantasztikus volt lubickolni.
Egyre jobban elengedtem magam, éreztem ahogy a görcs oldódik.
Aztán már nézelődtem is, voltak iszonyat jó testű nők, csinosak, szép kerek cicik, formás popsik, bikini hegyek...
Aztán meglepetésemre voltak velem egykaliberű lányok, nők is akik szintén felvették a bikinit.
Annyira tudom irigyelni az önbizalmukat és őket látva, az én fürdőruhás egom is nőtt egy picit.

Csodálatos volt minden, fehér bőrömet meg is fogta egy picit a nap, a medencében meg rosszabb lehetettem, mint egy gyerek, többet voltam a víz alatt, mint felett, párom folyamatosan belevágott a vízbe, fater meg galád módon még segített is neki!

Közbe ettünk a fürdő éttermében is, örömömre voltak könnyű ételek is.
Választásom egy karfiolos csodára esett.
Hajszálvékonyra kiklopfolt hús, roston sütve, tetejére halmozva 2-3 rózsa karfiol, melyet előzőleg vegetás vízben főztek meg, mindez reszelt sajttal meghintve és összesütve.
Könnyű és finom, itthon is megfogom csinálni, alacsony kcal és ch tartalom!
Aztán vissza a vízbe és tovább élveztem a hűs habokat.

Olyan 7 óra magasságában kezdtünk hazaindulni, de a család kitalálta, vacsorázni is kell, hajj, megint étterem.
Dunaújváros egy eldugott Halászcsárdájába mentünk.
Mivel nem szeretem a halászlét így meg voltam lőve, mert a többiek azt akartak enni.
Én inkább natúr csirkemellet kértem saláta ágyon kapros joghurttal leöntve.
Fú, nagyon fini volt, de a húst kispórolták, a saláta isteni volt, ropogós fejes sali, ubi, parapicsa, lilahagyma, nyammm.
Ilyet is fogok itthon csinálni. :-DDDDDD

Aztán elindultunk haza, 60km, a szülőket hátra utáltuk, párom vezetett, közbe simogattuk egymást, szembe a nappal, romantika ide vagy oda, a retinám kiégett.

Remek nap volt, nagyon élveztem és végre egy kicsit kikapcsolódtunk, nem gondoltunk semmire, kicsit levetkőztem a gátlásaimat is.
Hasonló szépet kívánok minden kedves olvasómnak!

3 megjegyzés:

EgyKönyvmoly írta...

Jaj, de örülök neked! Hatalmas gratula! Látod, minden csak önbizalom kérdése! Ez a strand téma nekem még nem megy!

GreenTea írta...

Tudod, sokat gondolkodtam ezen, és rájöttem, hogy nem szabad begubózni.
Jó persze 130 kilósan nem lenne ekkora a szám, de most hogy valahogy kezdek hasonlítani egy emberi lényre, ki merem jelenteni, hogy elpazarolt idő lenne ha itthon tespednék.
Legalább ennyivel többet is mozogtam (anno jártam úszni és szerettem is) és élveztem is az életet.
Hajrá neked! Mozdulj ki picit!
Válassz egy előnyős fürdőruhát, divatos kis strandkendő hozzá és kész, medence vagy part szélén ledobod és zsupsz be a vízbe.
Amúgy azt vettem észre, hogy a kutya nem figyelt, voltunk vagy ezren Dunaújvárosban és mindenki magával vagy a párjával foglalkozott.
Hajrá!!!

SilEz írta...

De jo, nagyon orulok, hogy ilyen szupi vasarnapod volt!! En akarmilyen dagadt is voltam, sosem vettem fel egyreszes furdoruhat, valahogy a napozas iranti szerelmem miatt eszembe sem jutott ez :) Nemsokara majd bikiniben is jol fogod erezni magad :))))