2010. június 16., szerda

Még élek

Még élek, egybe vagyok, de a gyomrom...fú, feszít, mocorog, bugyborékol.
Nem is ettem semmit, érthető.
Nah jó, most küzdöttem le vacsorának 4 db abonettet.

Számokban ma:
Reggel a melegszenyám a kávéval a szokásos 410kcal és 46g ch.Tízóraim a 2dl tej, a kis natúr kakaópor, édesítővel 150kcal és 15g ch.
Ebédem a nagyobb adag káposzta, 2db abonett, alma, 10dkg cserkó 557kcal és 61g ch.
Most ettem 4 abonettet ami 60kcal és 13g ch.
Összesen tehát 1177kcal és 134g ch-t ettem.

Mostanában igencsak tartom az 1200kcalt és 150g ch-t, szeretném nagyon ha szombaton ez a mérlegen is látszana, annyira boldog lennék.
Tudnám, hogy nem stagnálok, tudnám, hogy közel a cél, mert én töretlenül csak hajtok felé.
Valamiért most nagyon nehéznek (???) érzem magam és ha ez nem lenne elég, úgy érzem mintha híztam volna.
Csak nem...?!?!?!
Holnap tartok egy tisztító kúrát, nem tudom hogy fog sikerülni, magam találtam ki.
Hús nem lesz!
Ez a legelső szabályom.
Csak zöldség és gyümölcs lesz, meg toast kenyér, vagy abonett.
Szeretnék zöldség és gyümölcs turmixot készíteni és ezt enni egész nap.
Reggel nem lesz kávé, semmi tejes dolog, csak víz, esetleg a vitaminjaim.
(Megjegyzem rémesen allergiás vagyok és minden reggel ébredéskor egy kálciummal kezdek, utána 20-30 percen belül elmúlik a náthám, orr- és szemviszketésem. Ezt a kálciumos kúrát már áprilisban elkezdtem, remélem továbbra is hatni fog és nem lesz szükségem méregdrága allergia elleni készítményekre.)
Szóval reggelre kéne csinálnom valami turmix féleséget gyümölcsből (mingyá neki is állok).
Tízórai gyümi.
Ebéd zöldség lesz, megfőzve, szintén turmixolva.Uzsonna gyümi.
Vacsora megint zöldség és gyümi.
Reggel nem akarok toast-ot enni, azt inkább ebédre tartogatnám.
Vacsoránál meg maximum abonett.

Most megyek, még megálmodom hogy csináljam, hogy bírjam ki.

Egy biztos, holnap reggel mérlegelés, valamint másnap is mérlegelés.Azért fogok ennyit mérlegelni, mert nagyon sok lány, nő, hölgy naplójában olvastam, hogy egy-egy gyüminap után fél-1 kg de akár több is lement.
Kíváncsi vagyok nálam miként működik.
Ha nem lesz ekkora sikerem akkor sem keseredem el, fő hogy egészséges és vitamindús ételek ettem.

0 megjegyzés: