2010. június 18., péntek

Tisztító kúra?!

Tegnap megcsináltam életem első tisztító kúráját, amit magam ötlöttem ki.

Egyrészt azért szerettem volna, mert ugye rinyáltam nektek, hogy napok óta testileg-lelkileg nehéznek érzem magam, másrészt jó lett volna végre egy kis kihívás nekem, azt hittem nem fogom bírni, de elég jó volt, élveztem.

Egész nap csak gyümölcsöt ettem, hol turmix, hol normál álladban, hol pedig a főtt zöldségből készült "levessel" tömtem magam.
Egész nap csak 2 szelet teljes kiőrlésű toast kenyeret ettem, a leveshez.
Vacsorám 15dkg ananász volt, egy közepes körte, és pár szem cseresznye.
Az ananászt két kávéskanál kókuszdió tejjel öntöttem le, este már óvatosan bántam vele, mert ugye mégis csak zsíros a coconut milk.

Szóval élveztem, de be kell valljam csúfosan megbuktam.

Egyrészt azért, mert nem múlt el a nehézkes érzésem, másrészt 10 hónap alatt először fordult elő, hogy híztam.
Bezony ám, híztam.
Szombati mérlegelésemen 85.3kg voltam, ma reggel pedig 85.7kg, tehát 40dekával több vagyok.
Azért gondolom, hogy híztam, mert egyrészt bennem volt ez az érzés, másrészt nem érzem a nadrágomon sem hogy fogytam volna, a másik meg, reggel mérlegeltem, wc után és ez van.

Nálam kérem szépen nem stagnálás van, hanem hízás.
Remek!

Kicsit csalódott vagyok, mert nagyon lelkes voltam a tisztító nappal kapcsolatban, de valahogy majd csak elmúlik, meg persze a diétát sem adom fel, csinálom tovább, hátha megint beindul a fogyás.

Délután, hogy csalódottságomat orvosoljam elmentem vásárolni.
Vettem egy melltartót, 85B-s még jó rám, de push up didifix, olyan didkóim vannak benne, hogy hú meg ha, remélem apa letépi rólam... :-)
Vettem magamnak egy papucskát is, nyári papucska.
Olyan fazonja van neki, mint a gladiátor szandáloknak, de nincs 15 centis sarka, csak 5. :-D
Fehér, nagyon csini.
Akartam venni valami kis körömlakkot is a lábamra, de vihar közelget (persze semmi nem lett belőle) így siettem haza.

A mai nap folyamán is tartottam a diétát, 1200kcal és 150g ch alatt vagyok.
étrendet most nem írnék, megyek, feldobom magam egy kis zenével.

1 megjegyzés:

SilEz írta...

Bebike, ne legy csalodott :) Tudod en miota 79 es 81 kozott vagyok... Ez a par deka tenyleg nem hizas, inkabb egy kis stagnalas (ami ugye mindenkinel eljon) :) Nagyon ugyes vagy, csak igy tovabb :)))