2010. június 17., csütörtök

Peches nap

Reggel anyu keltett telefonon, kapott egy mail-t de az nem akar megnyílni neki.
Rendben, felkelek, gyorsan slozi, vissza az ágyba, neeeeeeem, nekem feladatom van.
Bekapcs gép, bejelentkezem anyu fiókjába, nézem a mailt, Origó küldte a havi elektronikus számláját.
Visszahívom, elmondom mi van, erre elkezd sírni.
Megértem én, tudom mennyi rossz neki, azt hitte visszajelzett valamelyik állás hirdető.
Nagyon nehezen fogja fel, hogy válság van, nincs annyi munka, ha van valami ált. diákoknak, vagy diplomás vezető beosztású melók.
Ő pedig megvan lőve a korával (3 helyről utasították eddig el a kora miatt, szép világ mi?) és hogy jóformán olyan szakmája van, ami ma már nem létezik.
Szóval kora reggel összeszorult a szívem, ez volt kb 7 és fél 8 között.
Gondoltam magamba megyek reggelizni, összedobok valamit.
Konyha foglalt, párom anyja főz-süt.
Leültem tv-zni, gyorsan megittam 3 pezsgőtablettát, 2 kálciumot, 1 multivitamint, de orrom csak nem hagy alább.
1 liter víz elfogyasztása után (olyan 8:30kor) jutott eszembe hogy nem álltam mérlegre...
10:20 után pedig felszabadult a konyha.
Remek megcsinálom a reggelim.
Beesik párom, csináljak neki egy kávét, utána dolga van, rendben reggeli nyista (itt már kezdett leesni a vércukrom), csinálom a kávét.
Nehéz volt megállni, de nem ittam, pedig az illat, a tej, nyamm...

Aztán nagy nehezen összedobtam a reggelim:
Ananász-cseresznye turmix kókuszdió tejjel bolondítva

10dkg cseresznye kimagozva, 10-15dkg ananász kockázva és 4 ek kókuszdió tej.
Ezt mond összeturmixoltam és kikanalaztam egy bögréből.

Tízórai ami 11:30kor volt megettem egy zöld almát.

Ebédre 15:20perckor került sor.
Zöldségturmix

Hozzávalók tetszés szerinti mennyiségben:
Sárgarépa, karalábé, hagyma, petrezselyem gyökér (én a kertből szedtem, még nagyon picik voltak, így 4-5db beleraktam de alig voltak akkorák mint a kisujjam), petrezselyem zöld, brokkoli, karfiol 1 leveszöldség kocka.
Ezt az egész egyveleget összefőztem és leturmixoltam.
(Vizet előbb leöntöttem, félreraktam, majd ezzel higítottam, nem akartam sűrű pépet.)
No, mivel így elég rusnya lett volna, meg kevés a kcal, így fogtam negyed zacskó mexikói keveréket és az is puhára főztem, leszűrtem és belezúdítottam a zöldséglébe.
Pirítottam két szelet tk toast kenyeret, ezzel fogyasztottam el a "levest".

Mint mindig most se úsztam meg sérülés nélkül.
Kezdjük ott, hogy nem volt meg a kenyérpirító, mert hát minek az elől, senki nem használná csak én...
Mivel sehol nem találtam, fogtam a Tefal palacsinta sütőt és abba 2-3 perc alatt megpirítottam a kenyeret.
Két forgatás között történt, hogy a tefal mögötti lábas (ebbe főtt a többieknek a bableves) fedője lecsúszott, rá a tefalra, a tefal pedig leesett a földre.
Így most a vadi új tefal palisütű oldala behorpadt.
Múltkor megkaptam, hogy miért használom (már elnézést, de amit én veszek azt ugyanmá had használjam!), most majd megkapom, hogy semmire nem tudok vigyázni...

Aztán előveszem megint a turmixgépet, egy ezer éves (tán 1978as évből való) gépről van szó.
Múltkor már éreztem, hogy mintha megrázott volna, de mindegy, most volt olyan szerencsém hozzá, hogy beindítom, hiába rajta a fedele kivágott a kezemre a forró zöldség és a leve.

Gyorsan hideg csap alá, oszt toporzékolok, mint egy hülye gyerek.
Elmosogattam, befejeztem a kaját oszt párommal kerestettem rá valami hűsítő gyógyszerféleséget, ami annyit ért mint halottnak a csók.

Most a jobb kezem rokkant le.

A jobb lábamra is alig tudok ráállni, mert van valami a sarkammal, gondolom még az 5 éves sérülésem érzem, ami mindig is előjön az időjárás változásokkor.

Mindent egybe vetve ez ma nekem egy peches nap.

Attól független a tisztító kúrát nagyon jól bírom, kcalt és ch-t nem nagyon számolok, este lehet csinálok egy összegzést.
Hozok majd képeket is a turmix-okról.

Most megyek, zenélek egy kicsit hogy kipuffogjam magam.

0 megjegyzés: