2010. június 16., szerda

Miss Devil

6 óra 15 perckor hatalmas dörgésekre, villámlásokra ébredtem.
Aztán sikerült visszapihennem, de 7 után megint csattogott az ég.

Nagy nehezen feltápászkodtam, megfőztem a kávém, visszabújtam az ágyba és észrevettem, hogy a párom sehol...sehol egy ölelés, egy jó reggelt puszi, semmi.

Szóval borzasztóan indult a reggelem és annál is rémesebb a hangulatom, tiszta nyűg vagyok és ha ez még nem lenne elég, úgy érzem, hogy híztam.
Nem tudom miért, nem tudom hogy, mérlegre majd szombaton állok, de úgy érzem híztam. :-(

...és ha mindez nem lenne elég, tele is zabáltam magam.

A reggeli kávém után jött a 4sz tk toast-os melegszenya, szokásos, szalámi és sajt.
Utána natúr kakaóból és édeskéből csináltam forró kakaó italt.
Ebédre egy nagyobb adag káposztát ettem, nagyobbat mint tegnap, 2 sz abonettel.
Utána megettem egy zöld almát és 10dkg cseresznyét.
Cseresznye saját, tegnap este szedtük a fáról, még nem nagyon érett, pont jó, ropog a fogam alatt és kemény, szép piros.

Eljutottam arra a pontra, hogy most még a kajálás sem vigasztal.
Legszívesebben a városban csavarognék, de ramaty az idő és állandó álmosság van rajtam.

Jajj, inkább nem hisztizek tovább.
Megyek hasznosítom magam és kitakarítom a budit.

0 megjegyzés: