2010. június 15., kedd

Furcsaságok

Kissé dinnye vagyok, semmi hangulatom, voltam kertbe és összecsíptek a szunyogok, pedig írtják már őket, de napról napra többen vannak.

Szép a kert, szépen fejlődik a cukkinim és a patiszonom is, hagymát megtörtem, eper elfogyott, málna kezd érni, uborka virágzik, karalábé ducisodik, répát ritkítani kéne, ahogy a gyökeret is...

Leírom a mai menüm, vacsi még nem volt, nem tudom eldönteni, hogy egyek e vagy sem.

Tényleg tiszta dili vagyok, tiszta nyűg, ennék is meg nem is, benéztem a hűtőbe, de semmi fogamravalót nem találtam.

Reggelim:

4sz tk toast 230-41

4 sz szalámi 50-0

pici sajt 80-0

1 kávé 50-5

Össz.: 410-46

Tízórai nem volt.

Ebéd:

1 adag rakott káposzta 272-20

2sz abonett 32-6.4

1 alma 60-14

Össz.: 364-40.4

Uzsonna:

10dkg cseresznye 60-14

Vacsora:

?????????????????

Eddig 834kcalt és 100.4g ch-t ettem és kéne még vacsizni, de amilyen hülye vagyok lehet nem lesz semmi.

Nem tudom észrevettétek e, de egyes ételeket kalória és szénhidrát tartalmát kerekítem, már nem akarok sz@rozni a tizedes jegyeken így úgy döntöttem felfelé kerekítek.

A sajtot ami 2dkg 78kcal és 0g ch, azt is már 80kcalnak és 0g ch-nak írom, szóval amit lehet azt felfelé fogom ezentúl kerekíteni, szinplán azért mert lusta vagyok és így könnyebben számolok fejben.

Most megyek, tolok valamit a lovaknak, vagy nem, megnézem még egyszer a hűtőt.

0 megjegyzés: