2010. június 8., kedd

Dög meleg

Hát, ez az én formám.
Felveszem a kis szoknyám, a topánkám, találok egy normális felsőt is hozzá, jó világos szín, mogyoróbarna.
Megyek a dolgomra, erre a lépcsőn nem rálépek a szoknyámra és elszakad???!!!
Tudtam hogy a hosszúsága miatt fel kell kicsit emelnem, de bezzeg tele kellett lennie a kezemnek.
Áááá, tudtam, hogy nem sokáig lesz rajtam.
Gyorsan hazahúztam, fel a farmer, fel a fehér felső, oszt go tovább.
Megvarrni amúgy meglehet, varrás mentén pattant szét, anyagnak semmi baja, de ha ilyen szerencsétlen leszek vele mindig, akkor húmegha. :-)

No, uzsonna nem volt, helyette ittam egy liter vizet.
Vacsora most volt, egy linessa joghurt ananászos (104kcal-19g ch) és 1 zabfalat volt.
Kikőne' számolni mennyit ettem, mindjárt veszem elő a kisokosom, oszt ha este lesz még időm akkor megírom.
Ha durván éhes leszek (nem hinném, mert töménytelen mennyiségű vizet iszom), akkor esetleg eszem egy kis epret, vagy a kertből valami zöldséget.

Lassan menek, ki kell glancolni a kocsit, mosás kívül-belül, porszívózás és fényképezés.
Úgy néz ki, hogy eladjuk a Suzikát, én nagyon sajnálom, nagyon szeretem őt! :-(

0 megjegyzés: