2010. június 9., szerda

Sztrájk

Sztrájkolok, nem főzők magamnak, vagyis főznék, de...
Itt ez a kis szó, a de...hagyjuk, nem akarom még jobban leamortizálni a blogom.

Reggeli:
3sz tk toast
3sz tavaszi felvágott
1 kávé

Tízórai:
1 cappucino, pici tejjel, sok vízzel, édeskével

Ebéd:
Egy kis merőkanál zborsó leves
3 tojás
2sz kiskondás bacon
egy picike hagyma amit találtam és mindez olaj nélkül, teflonban rántottának megcsinálva továbbá
2sz abonett mellé

Uzsonna nem lesz, vagy ha lesz akkor egy alma.

Vacsora valami könnyű, remélhetőleg marad még linessa joghurtom, azt enném pár db tk kekszel.

Kb ennyi a mai napom, amúgy itthon vagyok "vigyázva".
Este vagy éjjel???!!! amikor már nincs ez a dög meleg lehet elmegyünk egy tesco járatra.

Hétvégére párom fürdést szervezett!
Hát igen, ilyenkor dobog a szívem a torkomba.
Én, a strand és a fürdőruha...
Jobban örülnék egy állatkertnek vagy valami ilyesminek...
Egy újabb dolog, amin idegeskedhetek.
Amúgy mostanában rossz alvó lettem, nagyon rossz, sokszor gondolok a gané családra, aki bánt minket.
Lehet valami nyugtatót, vagy kedélyjavítót kéne szednem...
Létezik ilyesmi homeopátiásba?
Nagyon nehezen teszem túl magam egyes dolgokon, lassan kezdem kapizsgálni, mit érezhet Helgám.
Ez lenne a szorongás?
Egész nap, mintha egy gombóc lenne a torkomba és úgy érzem bármelyik pillanatban előtörhet belőlem a zokogás.
A gyomrom is kezd b@szakodni, úgy mint anno amikor cigiztem, bármit eszek-iszok fáj utána a gyomrom.

Istenkém, ugye ez csak egy rossz álom és hamar felébredek?

0 megjegyzés: