2010. június 10., csütörtök

Leszámolás

Akarom mondani, írni: elszámolás.

Reggelim 3 szelet abonett volt, kevés francia salátával és egy körözöttes sajttekerccsel, meg persze a kávékám.
Cirka 435kcal és 24.6g ch-t számoltam neki.
Tízórai nem volt, nem tudom miért, nem voltam éhes, a meleg miatt rengeteg vizet iszom és szerintem rendesen eltelít.
Valamikor 13:30kor ebédeltem (hogy mit mindjárt leírom) és most van 19:33 és vacsora még sehol és nem is vagyok éhes (bevallom azért kis nassika volt).
Szóval ebéd, megint nem főztem, mert még mindig sztrájkolok.
Melegszenyát csináltam 4sz tk toastból, pár szelet szalámiból, pici sajtból és megittam egy pohár tejet mellé.
Aztán rájöttem, hogy kéne valami nassika is és ott figyelt a hűtőben egy Linessa joghurt, hát persze hogy nem könyörültem rajta.
Csoda, hogy ezek után nem voltam éhes?:-DDDD
Ebédre olyan 548kcalt és 71(?????)g ch-t számoltam.

Basszus, pont néztem valamelyik tv-ben, jah igen, a TvPaprikán volt a Lakatos Andrea egyik műsorában egy dietetikus csaj (együtt főztek) és Ő mondta, hogy az ebéd ne legyen több 50g ch-nál, mert akkor nagyon ugrál a vércukorszint...szépen be kell osztani...
Hát remek, ma ezt sikerült nekem megdönteni... :-S
Ha mindez nem lenne elég olyan 18 óra magasságában meghívtak egy jégkrémre, de csak azért mert volt a boltban ilyen krémkönnyű algida.
1 pálcika fagyi 90kcal és 10g ch, szóval könnyen beleilleszthető a diétába.

Összesen eddig 983kcalt és 105.6g ch-t ettem.

Az előbb említett műsorban, szóval a Lakatos Andi és a dietetikus csajszi pont a cukorbetegekről beszélgettek és nekik csináltak finom, kalória és szénhidrát szegény ételeket.
Volt vadas (nyammm) hasonlított az én változatomra, de ők ecetet és édesítőt nem raktak bele, a hús csirkemell volt, a köret meg valami flancos széles metélt tészta.
Mondta a nőci (amúgy übercsinos nő volt, behalok milyen szépek a magyar nők) hogy heti egy-két alkalommal be lehet illeszteni az étrendbe a tésztát és a rizst, de természetesen a mennyiséget nézni kell!
Megpróbálom megkeresni mi a műsor címe, mikor játszák, stb mert nagyon hasznos, mindig egészséges ételeket főznek, igaz egyszer-kétszer előfordult, hogy olyan kaját csináltak amitől a hajam égnek állt (drága hozzávalók, időigényes és macerás elkészítés).

Még jelentkezem, pusz!

0 megjegyzés: