2010. június 8., kedd

Meleg...

Mindig ellenségem volt a meleg, nagyon nem szeret(t)em, bár remélem a -42kg valamelyest könnyít rajtam, de régen, hajjj...mint valami állat, izzadtam, mint a ló, ziháltam, kapkodtam a levegő után.
Most is melegem van, s sajnos izzadok is, hiába használok mindenféle izzadásgátló deot, hónaalj bizgentyűt, nem nagyon segítenek.

Ma viszont dolgom van, a városban és be kell menjek, dolgomon annyit könnyítenek, hogy kocsival visznek s klímás az autó. :-D
No, elhatároztam, hogy szoknyát veszek fel.
Van egy hosszú bokáig érő szoknyám, barna, anno 4-5 éve vettem, de hát nem nagyon hordtam, most viszont előkerült és jó rám, még egy kicsit nagy is.
Tudni kell róla, hogy bő, nem feszül, semmi ilyesmi, hála az égnek, egy világosbarna toppal lenne jó, de mivel izzadok így a barna felső kilőve, top még nem mutatna jól rajtam, a pántos cuccok meg főleg.
Így mindjárt belevetem magam a fiókba és keresek egy felsőt, vagy valami fehér lesz felülre vagy nem tudom, valami pólóm csak akad, ha meg nem illene hozzá, akkor marad a vékony farmer+póló kombináció, de ezt nem szeretném...
Ezer éve nem volt rajtam szoknya, párom meg bátorít, hogy hordjam, hajjj, nehéz ez nekem... :-(

Úgy, mint tegnap a rövid ujjú...Egy faszi a pénztárnál nagyon bámult, gyorsan a párom mögé bújtam...
Annyira sz@r, gondolom ezekkel a karokkal kell vezekelnem a több éves zabálhatnékom után. :-(

Kaja is elég tervezetlen mára, reggelim 4 sz abonett volt, 10dkg tavaszi felvágott, pici paprika, egy kávé.
Tízórai egy alma volt.
Ebédre főztem krumplis tésztát, de ebből nem ettem, nah jó, megkóstoltam hogy mennyire kell beízesíteni.
Magamnak végül melegszenya lett, 4sz tk toast, 4 sz szalámi, pici sajt és mindjárt iszom egy cappucino-t, kávét már nem merek, mert mostanában későn fekszem.
Uzsonna nem lesz szerintem, kertbe kell mennem...ritkítani kéne a zöldségeket, meg megtörni a hagyma szárát, kéne szedni borsót, így holnap lehetne kis zöldborsó leves.
Vacsora meg szerintem olyasmi lesz, mint tegnap.
Tegnap vacsira egy linessa ananászos joghurtot ettem és beletördeltem 4db tk győri kakaós kekszet.
Ma is ez lesz a vacsi, esetleg még pár szem eper.

Gondba vagyok, tudjátok a nagy gond, megint nem megy a toalettezés.
Fel vagyok puffadva, farmeromat alig tudom begombolni és a nagydolog sehol, fáj a hasam, minden bajom van.
Tudtam, hogy ez lesz, a mérleg sem kegyes velem, +1.5kg. :-((((((((
Ma ha marad időm a városos dolgok után, akkor beugrom a patikába és kérek segítséget, nem bírom ezt tovább csinálni, így nagyon kellemetlen lenni.
Megyek, rendet rakom és keresek valami felsőt magamra, este ha lesz időm írok!

0 megjegyzés: