2010. június 11., péntek

Események

Sziasztok!

Annyi minden történt ma, azt sem tudom hol kezdjem, talán a legfontosabbal!
Ma reggel mérlegelés és örömmel tudatom, hogy végre elértem a kitűzött célom első megállóját.
Súlyom ma reggel 85.3kg volt!
10 hónappal ezelőtt gondolni sem mertem volna, hogy eljutok idáig, annyira boldog voltam reggel, végre egy kis öröm!
Köszönöm nektek!!!
TI, akik olvastok, akik biztatnak, NEKTEK, akik velem tartanak!
Sok múlik a biztatásaitokon, kedvességet kapok tőletek, nem pedig azt, hogy neked ez úgy se sikerülhet!
Szépek vagyunk (leszünk) és okosak, mi nők, erősek vagyunk és megcsináljuk!
Helga barátnőm is szépen halad, most kezdte el a paleolit táplálkozást, amiről egyenlőre fogalmam sincs mi az, de utána fogok nézni.
Minden, ami egészséges az jöhet!
Most már csak a mozgást kéne megszeretnem és edzeni, tornázni kicsit.

Nagyon irigylem azokat a nőket, akik nap mint nap beiktatnak valamiféle mozgást.
Nekem két kedvenc sportom volt, van, az egyik a futás, amit majd -5kg leadása után szeretnék elkezdeni és az úszás, amit nem merek, mert ugye ahhoz fürdőruhát kell viselni.
Nekem pedig nem megy a levetkőzés...
Mozgásnak addig marad a kertészkedés, a séta és a szex. :-DDDDDD

Szóval, végre 85 kg a súlyom, 128 kilósan erről csak álmodoztam, talán egyszer és most itt van.
A következő célom a 75kg, amit az orvosom javasolt, ha viszont azt is sikerülne elérni, akkor szeretnék még annyit fogyni, hogy normális legyen a BMI értékem.
Viszont addig még sok víz lefolyik a Dunán, nem tudom mit hoz az élet, lesz e stagnálás, feladom vagy sem, meglátjuk.
Lényeg: RESZKESS 7-ES, MERT JÖVÖK!!!

1 megjegyzés:

SilEz írta...

Eljen-eljen-eljen :))) Megagratula, megerdemled. Csak igy tovabb :)))) Nagyon ugyi vagy!