2010. szeptember 16., csütörtök

Elszámolom amit el kell

Szóval voltunk a kórházban, vagyis a dietetikusnál.
Sokáig bent volt a mama, nem is véletlenül, megint nem lett jó az eredménye.
Ugye a doki meg mindenki úgy tudja, hogy ő bizony keményen diétázik.
Ehhez képest 2 hét alatt 3kg-t hízott.
A doki se hülye...meg mi se...
Komolyan kéne vennie, már nem játék, egyre magasabb az inzulinadagja és nem diétázik.
Csökkentették a ch adagját is, 180 helyett már csak 160g ch-t ehet de még mindig több mint az enyém, kalóriát pedig nem is kell számolnia.

Ma egész keveset ettem, de nem vagyok éhes, ha majd később rám törne az éhség eszem egy barackot.

Reggel a krémtúrós vackot ettem.
Tízóraim nem volt, intézkedtem.
Ebédem egy tányér húsleves volt, kevés tésztát is raktam bele.
Második fogásom a megunhatatlan karalábé főzelék mellé natúr csirkemell volt, csak vegeta és bors volt rajta, olaj minimális.
Uzsonnára, a kórházban megittam egy cappucinot.
Vacsorám 4sz abonett volt és sonkakrém, amit a Lidl-be vettem tegnap, de valami kegyetlen, nem ízlik, majd a macskával megetetem.
Holnap úgy is mennem kell boltba, majd veszek majd valami májkrémet vagy mit tudom én.
Abonett mellé benyomtam kb 2dkg sajtot és 15dkg paradicsomot.
Nassinak pedig lecsúszott 2 őszibarack, kisebbek.
Akár hogy is számoltam 974kcalra és 98,6g ch-ra jöttem ki és nem vagyok éhes.

Nagyon csábított ma egy kis fagyi, pedig nem volt olyan hú de jó idő...
Kérem szépen ellenálltam! (Buksi simi.)

Rossz hír, hogy most se tudom leírni a gondolataimat, mert nem vagyok egyedül.

Holnapra tervezek sütőtök krémleves, vagy ha nem is holnap akkor azután.
Vettem Lidlben, 129ft/kg, szép sárga színű.
Vettem réteslapot is, lassan kiszámolom a kcal-ch tartalmát és a töltelékeknek is.
Remélem holnap tudok kicsit nassizni belőle.
Uh, tényleg, ha ebéd után rétesezni akarok akkor nem lehet sütőtök krémlevest enni, nah, akkor így elnapolom...

Megyek, nézelődök neten még picit (deviza, stb) aztán fekszem.
Szép estét mindenkinek!

0 megjegyzés: