2010. szeptember 13., hétfő

Eltűntem

Eltűntem egy cseppet.
Nos ugye szombaton volt a céges buli, ami nagyon komoly volt, nagyon jól éreztem magam.
Gyönyörű helyen voltunk, erdő közepén, Lovasberénybe, annyira szép hely volt, majd hozok képeket.
Egy baj volt, esett az eső és teleettem magam.
Ugyanis a toalett dolog valahogy nem akart sikerülni...
Sok péksütit ettem:
-mondjuk egyenként 2-3 dekásak voltak, szóval picik, de akkor is...
-ettem két perecet, 1 pizzás csigát, forró teát vagy 2 litert :-D
-ebéd párolt csirkecomb volt, sült krumplival és csalamádéval
-uzsonna-nassi jégkrém volt (krémkönnyű) és gyümölcs (szilvát és barackot ettem)
-vacsora meg főtt kukorica.
Otthon begörcsölt a hasam de még mindig nem sikerült a wc, így ittam tejet ettem rá egy barackot és egy joghurtot...
...nem hiszitek el ezek után sem sikerült!

Vasárnap hazautaztunk Pestre a szüleimhez (anya és mama + tesóm névnapja volt).
Sütöttem nekik tortát, de nem ettem belőle.
Ebédre ettem egy mini adag rizses húst csalamádéval és sikerült, aminek sikerülnie kell.
6. napra tudtam wc-zni, de már akkor meg voltam ijedve, féltem doki lesz belőle.

Annyira jó itthon, annyira hiányoztak anyuék, annyira kiakarok élvezni velük minden percet, ezért nem tudok lenni.
Szerdán már megyünk vissza, onnantól lesz időm bőven.

Ma sütőben sült rántott cukkini volt, plusz sima a szülőknek, páromnak rántott párizsi.
Köretnek krumplipürét csináltam, ubisalival és főztem saját termésből céklát, azt is megcsináltam savanyúságnak.
Volt zöldségleves is, megettem egy nagy tányérral, de megpróbálom leírni az egész napom.

Reggel:
Szomszéd mamika b@szogatott hogy egyek a túrós buktájából mert le vagyok fogyva (HAHAHAHA), imádom a mamikát nem akartam megsérteni.
No meg a túrós cuccokat is szeretem, szóval nem kellett sokáig nyúzni.
Reggeli:
2 túrós házi bukta, plusz egy kávé
Tízórai:
1 cukormentes cappucino + 2sz abonett
Ebéd:
1 tányér leves
plusz közbe a rántott cuccokból való "csipegetés" ez kb elhúzódott egész délutánig...
Vacsora?
Háhh, 2 db krumplis pogi, kisebb fajta...

Kb ennyi.
Azt hiszem nem hagytam ki semmit.
Emellett volt kőkemény házi meló, 3 órás konyhába állás, stb...

Holnap még családozom, plusz szerda délelőtt, este már talán bővebben is tudok írni.
Van egy-két gondolatom, amit le kell írnom, MUSZÁJ!
Szép estét mindenkinek!

0 megjegyzés: