2010. szeptember 16., csütörtök

Húzós nap

Ma már megjártam az egész várost és még nincs vége.
Ma párom nagymamáját visszük kórházba, beállítják neki az inzulint.
Utána remélhetőleg irány Lidl és veszek pár akciós réteslapot (89ft/db).
Kívánom a rétest, főleg a túrósat és köretnek kipróbálnék valami zöldségeset, de ez még a jövő zenéje.

Ma reggel ittam egy kávét és ettem kb 10dkg natúr zsírszegény krémtúrót, amit édeskével, csepp vanília aromával és citromlével ízesítettem, plusz kis zabkorpa hogy menjen aminek mennie kell és képzeljétek megy is! :-)

Ebédem egy nagy tányér húsleves volt, egy adag karalábé főzelék (nyamm, nagyon rá vagyok kattanva) natúr csirkemellel.
Most itt vagyok és majd kidurranok!

Uzsim egy müzli lesz szerintem, vacsim meg abonett és sonkakrém plusz ubi vagy parapics@.

Este bővebben írok, de lassan készülünk a mamához.
Gyors bejegyzés volt, puszka!

0 megjegyzés: