2010. szeptember 17., péntek

Étrendes bejegyzés

Végre van időm írni, s úgy néz ki, hogy letudom írni a gondolataimat.
(Hajj ti szegények! :-D Nyugodtan ugorjátok át, ha nagyon unalmasnak találjátok a lelkizésem...)

Szóval ebbe a bejegyzésbe leírom az étrendem aztán egy másikba a nyöszörgésem...

Reggelim:
1 kávé 50-5
4sz tk toast 240-40
4sz szalámi (light) 44-1
kb 2dkg sajt 80-2
Össz.:414kcal és 48g ch

Ebédem:
1 adag karalábé főzelék (előre szólok, egy hétig ezt fogom enni :-D) 150-12
14dkg csirkemell, natúr 190-1
1 túrós rétes 120-17
1 almás rétes 55-11
Össz.:515kcal és 41g ch

Gyorsan a réteseimről:
Vettem Lidl-ben 89ft-ért két csomag réteslapot.
Rajta van a kcal és ch értéke, az alapján kiszámoltam, hogy egy réteslap (1DB!!) 82,75kcal és 14,75g ch.
Nah most én egy töltött "rétescsíkhoz" két lapot használok, vagyis csak a tészta 165,5kcal és 29,5g ch.
Most már csak a töltelékkel kell variálnom:
-túrósom sajnos nem zsírszegény túróból lett, mert nem volt ebbe a rohadt boltba, én meg hülye voltam, hogy tegnap elfelejtettem venni a Lidlbe Linessa túrót...Így sajna dupla kcalba jött ki egy túrós rétesem.
Szemre 6 részre elosztom a töltött csíkot, így számoltam ki egy adag kcal és ch értékét.
Amúgy 25dkg túrót használtam, kb 20gr mazsolát, édesítőt, reszelt citrom héjat és pár csepp citromlét.
-almás rétesem kb 80dkg almából készült, cukrot, édesítőt nem adtam hozzá mert valami baromi finom almát vettem és nem akartam elcseszni, egyedül kis fahéjjal szórtam meg.
-meggyes rétes, no igen, ez az amiből nem fogok enni, mert befőttből készült.
Kb ennyi a rétesem, egyedül még az olajozást írnám le.
Van spriccelőm, azzal fújtam jó messziről a tésztára egyszer majd fogtam a tollkenőt vagy mit és kurv@ óvatosan (mintha hímes tojás lett volna) ahogy tudtam elkentem ezt a kevéske olajat.
Őszintén megmondom száraz a tésztám, istenien ropog, nekem és páromnak ízlik.
Anyja szerintem ki fog térni a hitéből, mert az ő rétese meg csucsog az olajtól, szóval lebaszásra már lelkiekben felkészültem.
Azt is tudom, hogy az alma, meggy alá zsemlemorzsát kell szórni, de ma mindenképp a kalória spórolás volt a célom, ezer éve nem ettem rétest, nem akartam kihagyni.

Páromnak ebédre újítottam kicsit.
Szegénykém már unja a pörköltet, milánóit és társait.
Gondoltam fel kéne dobni az unalmas rántott húst is.
Vékonyra kiklopfoltam a zsírtalan karajszeleteket, szép nagyokra és vékonyra, majd beleraktam 4-5 karika vékonyabbra szelt kolbászt és egy kis sajtot.
Ezt hústűvel összefogtam és kipaníroztam, forró olajba megsütöttem.
Köreteket is unja, nem kért mellé semmi mást, mint zsemlét és csemege uborkát.
Remélem ízleni fog neki, nagyon szeretek neki főzni, olyan jó amikor látom hogy tömi magát.
Sajna ő pont az ellentétem, nem tud hízni, magas és vékony, nagyon vékony.
Családi vonás, majd 30 éves kora után fog hízni ha minden igaz, vagyis a többi rokona a harmadik x betöltése utána tudott csak hízni.

Basszus, már rengeteget pofázok, arról is, amiről nem kéne. :-D

Vacsira még kiszámolom mennyi kcal-om, ch-m maradt és valahogy beosztom...
Eddig 929kcalt és 89g ch-t ettem.
Vacsira (és talán uzsira?) 271kcalt kéne beosztani, a ch-t meg visszafogni, este nem szabad már 50-60grammot megennem (szerintem).

Uzsira lesz egy kis alma.
Vacsira abonett, 2-4szelet light szalámi (még mindig Lidl-s vagy Dulano paprikás vagy Linessa) és egy kisebb paradicsom.

Most már tényleg megyek, összeszedem a gondolataimat.
Puszi

0 megjegyzés: