2010. szeptember 18., szombat

Zibi-zabi

Most ebédeltem és tele vagyok.
Takarítás meg volt, vásárlás megvolt (rengetegen voltak a Tescoba, Lidlbe és a piacon), most mosok aztán majd állatokat kell etetni.
Kettesbe vagyunk a párommal, mondjuk após itthon van de ő nem sok vizet zavar.
Nagyon szeretem az ilyen napokat, nyugi van, mindent megtudunk beszélni, együtt csinálunk mindent, nevetgélünk, egyszóval jó vele.

Srácoknak krumplis tésztát csináltam, magamnak még mindig van karalábéfőzelék, nem akar elfogyni.
Ma egy hatalmas adagot ettem belőle, kidurranok.

Le is írom mi volt eddig!
Reggeli:
2 szelet tk toast 120-20
fél konzerv szárnyas májkrém 81-0
pici paradicsom 11-2
3dl tej (ebből 1dl a 2 kávéba, 1 dl meg csak úgy) 150-15
Össz:362kcal és 37g ch

Tízórai:
1 pici alma 30-7

Ebéd:
másfél adag karalábéfőzelék 225-18
15dkg natúr csirkemell 190-1
Össz:415kcal és 19g ch

Eddig: 807kcal és 63g ch
Uzsira-vacsira maradt: 393kcal és 87g ch.
(Ennyi ch-t szerintem délután már nem eszek. Uzsim szerintem egy müzli szelet lesz, vacsira meg abonett lesz kenőmájassal és esetleg még őszibarack.)

0 megjegyzés: