2010. szeptember 15., szerda

Morcoska

Egész nap olyan morcos voltam, vagyis azután hogy kocsiba ültünk és vissza Fejér megyébe.
Már most hiányoznak anyuék, bolondulok értük, nagyon-nagyon.
Pitsába annyira nehéz!!!
Nehezebb, mint a diéta, higgyétek el!

Ma egész szépen tartottam magam.
Elég össze-vissza napom volt, a gyomrom kegyetlenül fáj, de remélem megoldódik.
Reggel korán keltünk, már az éjjel nem aludtam jól, a tudat, hogy indulni kell...

Reggelim:
1 kávé 50-5
1 zabfalat 60-5
(majd irány vérvétel, késésben voltunk...)
Reggeli2:
4szelet abonett 64-9,6
sajt + 15gr melegszenya krém 100-2

Aztán irány Fehérvár.
2 óra magasságába begörcsölt az éhségtől a gyomrom.
Megettem párom fél zsömléjének a felét :-DDDDDD 50-10

Ebédem konkrétan:
1 tányér húsleves 150-10
20dkg őszibarack 80-15
1 müzliszelet 80-8

Uzsonna:
4 sz abonett 64-9,6
light szalámi 100-2
parapics@ 20-4
uborka 10-2

Vacsora:
1 Linessa meggyes joghurt 105-15
1 őszibarack 40-8
egy kk zabkorpa (talán segít, mert megint gáz a helyzet) 50-5

Könyvemben durván számoltam 1150kcalt és 140g ch-t.

Pipa mára.
Amúgy azért nem ettem második fogást mert itt is milánóit volt, túl sok lenne a jóból.
Holnap valami mellett csinálok karalábé főzelékkel.
Annyira rá vagyok cuppanva, hogy mindig azt főznék, nagyon bejön, pedig régen semmi főzeléket nem ettem, inkább chipset chipssel.

Most megyek feküdni, holnap remélem már letudom írni, amit szeretnék és remélem a levélre is tudok válaszolni.

Jó éjt mindenkinek!

0 megjegyzés: