2011. március 7., hétfő

Éhség

Le kell írnom, úgy sem tudom magamban tartani.
Éhes vagyok és azt is tudom miért.
Még januárban a Béres csepp szedése cseszett ki velem, két héten keresztül minden nap kellett szednem nehogy beteg legyek, benne van a betegtájékoztatóban hogy étvágyat csinál.
Most a Supradine kezd szívatni, szó szerint, kettesével kell szednem, nehogy elkapjam a nyavaját.
Állandóan a kaján kattogok...
...és nagyon nehéz.

Utolsó elkeseredésemben már Norbi update kódjait lesem és számolok közbe.
Vicc, hogy találtam egész jó recepteket, sőt, süteményeket is!
Minden a U1-es kókuszgolyóval kezdődött...

Meglátom mi lesz, hízni nem akarok, de ez az éhség, áh, tudjátok mikor éreztem ilyet?
Amikor elkezdtem a diétát, az első 3-4 nap, amikor csak a kaján kattog az agyad, minden egyes percben.

Gyűlölöm ezt az érzést!!!
Párom nem érti meg, ahogy azt sem, hogy éppen megjött, nem elég hogy kajás vagyok még házisárkány is.

Ma megfőztem életem első brokkoli krémlevesét és jelentem nagyon finom.
4 db leveskockát felolvasztottam lobogó vízben, bele a rózsákra szedett brokkoli, puhára főztem majd leturmixoltam.
A végén hozzáadtam egy pohár kefírt és pici reszelt sajttal tálaltam.
Mindenki hüledezett, hogy mi a fenét eszek, de nekem, a finnyás-rinyás csajnak elhihetitek, nagyon finom!!!

Étrendem mára:
Reggeli:
1 kávé 50-5
2 sz tk toast 110-21
1 tojás 70-0
pici sajt 60-0
fűszerek
Ö:290-26

Ebéd:
1 adag brokkoli krémleves 53-4
pici sajt 80-0
10dkg csirkefalatka 105-0
utolsó adag francia sali 125-20,5
Ö:363-25

Nassi:
1 Mizo morgyis rudi 126,6-11
6db kókuszgolyó 198-18

Rész:977-80

Vacsora:
1 natúr joghurt 90-7
1 adag gyümi sali 100-20
zabpehely kb 25-30gr 116-19
fahéj
Ö:306-46

Egész napi:1283-126

Később lesz eper, nem tudom megállni, hogy ne egyek...

0 megjegyzés: