2011. március 11., péntek

Morgós bejegyzés

Tegnap:
Ahogy a tegnapi napom, úgy a mai is sűrűre sikeredett.
Mindig kitalálnak a felnőttek nekünk valamit, illetve a páromnak is mehetnékje volt, így a sétán kívül nem volt más mozgásom.
Éppen ezért nagyon ideges vagyok, már két napja, hogy nem tornáztam semmit és hiányzik.
Nem hittem volna, hogy erre a szintre jutok, de hiányzik, akarom és akarok mozogni.
Várom már a futást is, egyáltalán menni fog e, mennyi idő után köpöm ki a tüdőm, fogja e bírni a térdem.
Ami miatt még inkább zabos vagyok, szerettem volna ma megcsinálni a biciklit, hogy legyen mivel tekerni.
Gyerekkoromba nagyon sokat cangáztam és szerettem is.
Szólt párom anyja, hogy van neki egy biciklije csak fel kell pumpálni a gumikat...
Jah, gumik halál laposak, töredezettek és nincs pumpa, a ciki az egészbe még kútra sem tudom eltolni, mert valami speckós szelep van rajta és nem megy rá a "pumpafej".
Gumikon kívül: szakad ülés, tiszta por, le kéne takarítani, tele van drótokkal meg vezetékekkel, azokkal is kéne valamit csinálni.
Szóval biciklizés egyenlőre nyista.

Érzem a talpam alatt, hogy hív a természet és a mozgás, de nem akar összejönni.

Ma meg úgy voltam, hogy végre tudok tornázni, mert elmúltak a lányos napjaim, erre nem délutánra beszervezték a postát???
1 órát szobroztunk a postán, annyian voltak.
Délelőtt meg főztem...
Hajjj, holnap már szeretnék valamit mozogni, mást nem lenyúlom párom apja biciklijét és azzal tekerek egyet!

Kedves olvasóim, hétvégére már jó időt mondanak, aki teheti menjen a szabadba, élvezze a jó időt, mozogjatok, sétáljatok!

Étrendem:

Reggeli:
1 kávé 50-5
5dkg saláta 10-1
4dkg baromfi párizsi 85-0
2 db tojás 140-0
1 kefír 90-7
pici mustár 15-1
Ö:390-14

(Salátát összetépkedtem, a párizsit csíkokra vágtam, a tojás keményre főztem és felszeleteltem.
Ezt az egészet összekutyultam a kefírrel, sóval, borssal és pici mustárral ízesítettem.)

10órai:
1 cappucino 50-5

Ebéd:
1 adag pörkölt 200-2
1 adag zabkorpás nokedli 216-34
Ö:416-36

Rész:856-55

Uzsonna:
1 győri mézes-mogyis keksz 56-8
1 alma 45-10

Vacsora:
2 tojás 140-0
fél paradicsom 10-2
5dkg saláta 10-1
sajt 80-0
2db abonett 40-8
mustár 15-1
Ö:295-12

Összesen:1252-85

Szerintem este még lesz egy alma, nagyon kattog az agyam az evésen, gondolom a körömrágás miatt...

Megcsináltam életem első zabkorpás nokedlijét.
15dkg zabkorpát, 1 tojás, pici sót és 1.5dl vizet összekutyultam és 30 percig pihentettem.
Nagyon finom, csak ajánlani tudom és nagyon laktató is!
Ezer éve nem ettem nokedlit így különösen ízlett.
Ezt az adagot 3 étkezésre osztom be.
Olvastam, hogy más tejjel és egy evőkanál olajjal keveri el a zabkorpát, biztos úgy is finom, de én most spóroltam a kalóriával.
Megjegyezem le akartam fotózni, de elfogyott mire feleszméltem... :-)

0 megjegyzés: