2011. március 6., vasárnap

Vasárnap reggel

Pozitívan keltem, magamtól, na jó, párom mocorgására, de kivételesen nem a felső szomszédokra, ezt valahova fel kell írni.
Kávézás közben azért a kedves anyuka már gőzerővel klopfolta a húst, de belefér, legalább nem erre keltünk.

Kicsit összepakoltam, elmosogattam, még fel kéne söpörni és mosni, aztán mai napi programom is megvan:
-ha jól vettem ki párom szavait akkor palántázni kéne, de fél füllel mintha azt hallottam volna, hogy elfogyott a macskakaja, így lehet megint valamelyik boltba kell rostokolnunk.
Tartok tőle, hogy valami köretet még gyártanom kell a maradék brassóihoz, viszont nagy főzést nem tervezek.

Szeretnék hozni pár receptet is, egy sajátot, light madártejet, egy U1-es nagyon finom kókuszgolyót, gyümölcssalátát, és néhány képet.
Vagy belefér az időmbe vagy nem, bízom benne, hogy délután még a klubbos csajokra is marad időm.

Reggel mérlegeltem, holnaptól csajos napok, súlyom: 68.7kg!

0 megjegyzés: