2011. március 12., szombat

Hosszú hétvége és napsütés

Annyira csodálatos nap volt ma, szerintem volt vagy 15 fok meleg.
Egy szabadidő nadrágban és egy pulóverben vígan elvoltam, mondanom se kell, hogy szinte egész nap a levegőn voltam, voltunk.
Jelentem lecseréltük az autóban az olajat és a kerekeket is.
Még hátra az alvázvédelem, de azzal is megleszünk hamar ha marad még egy kicsit a jó idő.

Lett biciklim, így most már kerekezni is tudok!
Egy női 10 sebességes kis bringa, picit fel kell újítani.
Én már lemostam, csili-vili, megy mint a gép, de kell rá egy új ülés, mert ami most van rajta nagyon szakadt.
És ami a legszebb, rózsaszín! :-D
Mentem is egy nagyobb kört, kellemes tekerni, de nagyon el vagyok szokva a biciklizéstől.
Szóval vissza kell rázódni és ha keddre sikerül belejönnöm, akkor már bringával megyek a Petőfi szoborhoz, elméletileg lesz lovas bemutató is, de keddre már esőt mondanak, így meglátjuk mi lesz.

Sport:
Ma semmi torna nem volt, de helyette a szabadba töltöttem minden időm, csak enni jöttünk haza.
Holnap felsőtest tornát akarok nyomni.
Ma azért a kerékcsere megdolgoztatott!

Kaja:
Szépen tartom az 1200-1400 kcalt, jelentem emeltem kicsit az adagon, mert kellett...
A ch marad továbbra is 150gr vagy az alatt picivel.
Mai étkem számok nélkül:
Reggel megittam a kávém, ettem két szelet tk toast-ot megkenve light mardarinnal.
Feltét rá light szalámi volt és 1-1 szelet lapka sajt.
Tízóraim egy cerbona müzli volt.
Ebédem a második adag pörkölt, nokedlivel és kovi ubival, desszertnek eper.
Uzsonna fél kifli volt, amit az autóban ettem meg, mert nagyon éhes voltam.
Vacsorám fél pohár natúr joghurt, 2 evőkanál krémtúróval (sima túrónak vettem, de elnéztem), 2dkg zabpehellyel és 2 kisebb narancsot belekockáztam.

Holnap nagytakarítást terveztem, de úgy néz ki nem jön össze.
Reggel pizzát kell gyártanom, utána megyünk bolha piacra.
Délután verdát takarítjuk.
Örülnék ha a bolhán kanék magamra valami farmert, olyan jó lenne, vagy egy szabadidő ruhát, oh jajj!
Örülnék nagyon!

0 megjegyzés: