2011. március 9., szerda

Esti zárás és egy kép

Hoztam a képet!
Reggel tojáskrémmel nyitottam, még egyszer a recept, pofon egyszerű:
2 db tojás 140-0
kb 20gr Liga vagy bármilyen más light margarin 36-0
pici mustár 15-1
só, bors

A tojásokat keményre főzzük, majd sajtreszelőn lereszeljük, elkeverjük a margarinnal és mustárral, sóval és borssal ízesítjük.
Kis zöldfűszer még jobban feldobja!

Én abonettel, saláta levéllel és pár karika uborkával ettem.

Délután sétáltam egy nagyot a városba, olyan finom volt ahogy melegített a napocska.
Igaz, még hideg van, de már lehet érezni az erejét, nagyon várom már az igazi tavaszt!

Útközben ittam egy cappucinot, zsírszegény tejjel és édesítővel készült!

Hazaérve megcsináltam RR Add önmagad felsőtest programját, kivéve a fekvőtámaszos és "hátsótámaszos" részt, de így is görcsölt még a hasam.
Hiányzik a comb program, de ilyenkor fenének van kedve guggolgatni...

Holnapra van még két db túrós palacsintám, ami zabkorpából készült.
"Fő fogás" valszín leves lesz, méghozzá paradicsom leves, ha minden igaz.

További étkeim a nap hátralevő részében:
Séta közben egy cappucino 50-5
Itthon vacsora gyanánt 1 adag gyümölcs saláta 150-20 és fél pohár natúr joghurt 50-5 (felfelé kerekítve).
Utóvacsora: 125gr eper 45-10.

Délutáni, esti adagom:295-40!
Így egész nap kb.: 1303kcalt és 115,3g ch-t ettem!

Holnap jelentkezem! :-)

0 megjegyzés: