2011. március 9., szerda

Nőnap, meg sok más...

Nem is tudom már mi volt pontosan tegnap.
Annyira sok mindent kellett intéznem, annyira sok tenni és menni valóm volt, hogy hú meg ha.

Párom és apja is megköszöntött a napon, két szép szál virágot kaptam meg millió puszit.

Óh igen, rengeteg idő elment a főzéssel.
A srácoknak babfőzelék volt, nekem spenót.
Vásárolni is kellett, elfogyott a cicánk kajája meg macska alom se volt itthon...

Délután sétáltunk kicsit, a lányos napjaim miatt nem tornáztam, inkább elmentünk savanyú vízért.
Ingyen és bérmentve ihatunk ebből az üdítő, hideg, nagyon finom és egészséges vízből.
Kedves olvasom, ha Fehérváron jársz, látogasd meg a Csitáry kutat!
Nekem akkor jön a legjobban, amikor megvan, magas a vastartalma, így pótlom, amit elvesztek. :-)

Mai napom is eddig elég húzós, kb mostanáig a konyhába álltam.
Gulyás leves született, túrós táska, kakaós fonott kalács.
Nekem maradt még tegnapról spenót, sült párizsit ettem hozzá, baromfiból.
Megcsináltam az update palacsintát.
Semmi más nem kell csak zabkorpa kb 6 dkg, 1 tojás és tej, amit én vízre cseréltem, ill. csipet só.
Legközelebb nem hallgatok a receptre, már ami a folyadékot illeti, másfél deci vizet írt, nekem nagyon sűrű volt és az első palacsintám vékony lett.
Így csak 4 db jött ki.
Felhígítottam jobban és máris szebb és vékonyabb palacsintáim lettek.
Túróval töltöttem!
Sovány túrót (12,5dkg) pici natúr joghurttal (kb. 75gr) elkevertem, édesítőt raktam bele, pár szem mazsolát, reszelt citrom héjat és pár csepp citromot kutyultam össze.
3 db palacsintába lett elég, jó ducik lettek, az utolsóba a light házi dzsememből raktam.

(Megjegyezem tegnap a Tesco-ba már ki voltak rakva a Doktorötker féle dzsem-készítő, zselésítő anyagok, már csak gyümi kell és lehet gyártani a házi, diétás lekvárokat!!!)

Jut eszembe gyümölcs, ki vagyok akadva, mint a Zinger varrógép, egy kg alma 300-400ft, ami meg olcsóbb már rohad szét és leakciózzák!
Tajtékoztam!!!

Mai étrendem:

Reggeli:
1 kávé 50-5
2 db tojás 140-0
20gr Liga margarin 36-0
pici mustár 15-1
só, bors
5 levél saláta 10-1
3 karika vastag kigyó uborka 10-1
3db abonett 60-12
Ö:321-20

Tojáskrémet készítettem!
A tojásokat sajtreszelőn lereszelt, kb 2 dkg vajjal elkevertem, mustárral, borssal és pici sóval ízesítettem.
Képet csináltam, este hozom!

Tízórai:
1 kávé 50-5

Ebéd:
1 adag parajfőzelék 190-22
6dkg baromfipárizsi 211-0
Ö:401-22

Kicsit később két db palacsinta:
1 túrós 136-16,3
1 lekváros 100-12
Ö:236-28,3

Összesen:1008-75,3!

Hajaj, és még nincs 3 óra sem, épp hogy kettő múlt!

Azt hiszem megyek, sétálok egyet és a délután már nem görcsöl a hasam tornázok!

Este jelentkezem!

0 megjegyzés: