2010. április 24., szombat

...

Délre jóformán kész voltam minden kajával, takarítottam is, kipipálva minden.

Nem rég ittam egy kávét, csupán az íze miatt, nagyon szeretem a kávét, illatát, feldob, bár most ásítottam egy baromi nagyot.

Zenét hallgatok, lazulok ha mondhatjuk így, kis kikapcsolódás nekem is jár.

Volt szó róla, hogy holnap Veszprémbe mennék, a piacra.

Tök jó, hogy amikor nekem van kedvem, akkor nem megyünk, de amikor más akar menni akkor meg nekem nincs pénzem.

Ezen a héten elég volt a szemüveg, hó végére meg nem akarok kialmolni magam alól.

Igaz, hogy fillérekért dobálják az emberek után a cuccokat, de tudom, hogy nem érném be egy felsővel, vagy egy fehérneművel.

Jobb lesz ha később megyünk, addig pedig fogyok még egy kicsit... :-))

Amúgy eddig vettem a jobb idő(kre) egy farmerkabátot, van két új farmerem, plusz egy háromnegyedes farmer és 3 új felső.

Gatyából sose elég, és nem tudom mi ez a farmer mániám...

Szeretnék majd egy szabadidő ruhát, madaras teszkóba láttam Reebok szabadidőt, szürke-rózsaszín és sajna 10.000ft.

Ennyit nem vagyok hajlandó érte kiadni, de eszméletlen jól néz ki, és a farmer mániám mellett előjött a fekete-rózsaszín, szürke-rózsaszín mániám is.

Eddig mindig komor színű ruhadarabokat hordtam, főleg feketét, mert ugye az karcsúsít, háháhá, mintha a 130 kilón lehetne bármit is karcsúsítani. :-DDDDDDDDDDDDDD

Szóval jó időre bekéne még újítani egy két dolgot:

Kéne pár új cicifix, egy-két gatyó, ami mellesleg még jól is állna, egy szabadidőt mindenféleképpen szeretnék, nyári topánkám van, egy sportcipő is elférne (most egy fekete-rózsaszínbe nyomom), no meg a felsők, áááááááááh, egy egész gardrób kéne belőle.

Szóval gondolatban seggére vertem 20.000ft-nak, 5 perc alatt, a ciki az, hogy ezt gyakorlatba is megtudom tenni... :-(

Rohadt vásárlás mániámat kéne még legyőzni az éhség mellett!

0 megjegyzés: