2010. április 24., szombat

Ügyeskedjünk

Korán kivetett az ágy, egy finom forró kávé mellett azon gondolkodtam, hogy nekem nincs semmihez kedvem, se főzéshez, se mosáshoz, se takarításhoz.
Még az evéshez sem.
Aztán gyorsan megráztam a fejem, ejnye B., ne légy ilyen lusta dög, hajrá!
Valahogy próbáltam saját magam ösztönözni, lelkesíteni egy kicsit.
Ennek köszönhetően a sütőben a cukkini, rotyog a leves és kész van a paprikás krumpli.
Nekem tegnapról maradt 2 sz rántott husi, hozzá főzök egy kis répa-kukorica-zborsó keveréket, meg pár szem rántott cukkini is befigyel majd tuti.
Levesből jókora adagot eszem az tuti, nemsokára kész, íze tűrhető, majd még egy kis ízesítőt rakok bele, no meg leszűröm.

Apropó evés, tegnap nem ettem meg a salátát, most is ott figyel a hűtőbe.
Tegnap hiába ettem krumplipürét meg rántott husit, meg kekszet, épp hogy megütöttem a 800kcalt és 80g ch-t.
Nem tudom mi ütött belém, nem szoktam ilyet csinálni, de egyszerűen este már nem voltam éhes.
Viszont ma nem akarom elkövetni az a hibát, hogy amit tegnap nem ettem azt ma bepótolom!
Ilyen nincs, ez egy nagy hiba lenne!Nem szabad!

Reggel 2 db toast melegszenyát ettem, és egy kávét ittam.
Tízóraira szerintem megint kávé lesz. :-)
Ebéd:
1 tányér leves, 7dkg rántott husi, 15dkg párolt zöldségkeverék.
Uzsonna:
Linessa krémtúró és egy db mogyorós keksz.
Vacsora:
Saláta! (remélem még ehető lesz)

Bébikém kiképzésen van, jajj, remélem minden rendbe lesz vele, nem lesz rosszul és egy jó buliként marad meg neki ez az élmény!
Gondolok rád!

H. drága, nálunk süt a nap! Ki a természetbe ha nálatok is!
Most megyek, befejezem a levest. :-)

0 megjegyzés: