2010. április 19., hétfő

Nem vagyok éhes

Egész nap, mintha a fogamat húzták volna, nem vagyok éhes nah.
Volt amikor éreztem enni kéne, de nem, ahogy ránéztem a kajára nem.
Reggel amúgy bezabáltam.

4 szelet tk toast, ami kapásból 221kcal és 41g ch.
Mellé 2 szelet sonka és 2dkg sajt, ezt a szokásos kis melegszenya sütőbe bedobtam és olyan háromszögletű szendvicskéim lettek meg persze a kis kávém mellé.

Többieknek megfőztem, lencse főzelék és fasírt van, plusz megint sütöttem Brownie-t.
Illatából ítélve megint isteni, de megálltam és nem ettem belőle.

A bőséges reggeli után, tízórai nem volt, ebédre 10 dkg pulykamell volt párolva, és egy könnyű salit csináltam mellé.
10dkg jégsali összetépkedve, 1 pici répa lereszelve és kb 5-10dkg kígyóuborka apró kockára vágva.
Már nagyon hiányzott a jégsali, olyan finom volt, sose gondoltam volna, hogy hiányozni fog és hogy így fogok neki örülni.

Uzsonnára kaptam páromtól egy könnyű és finom jégkrémet, 110kcal és 17g ch asszem, erre már nem emlékszem.

Vacsira meg kínai volt, megint eltelt egy hónap, most ügyi voltam, hagymás csirkét ettem, de köret nélkül, így olyan 300kcalból megvolt a kaja.

Végre egy nap, hogy nem a kaján kattogott az agyam.

Voltam szemüveget csináltatni, piszok olcsón megúsztam.
Anno 3 éve: szemvizsgálat+keret+lencse+munkadíj=47.000ft
Ma mindez nem volt 12.000ft.
Baromi jó akciót fogtam ki, lencse 50%akciós, keretek 50 és 70% akciók, vizsgálat ingyen, munkadíj 2000ft.
Először azt hittem, hogy valami sztk keretek lesznek ilyen olcsón, de hiper szuper trendi keretek voltak piszok jó áron.
Jövő hét szerdára lesz kész...már alig várom, és 3 év alatt fél dioptriát romlott a szemem.

Most megyek, lezuhanyzom és alszom, nagyon fáradt vagyok, egész nap mentem, meg kocsiztam, meg kerteztem, meg cicáztam.

2 kiscica született, egy bézs színű, Ő lesz Bizsu és egy fekete fehér is van, aminek eredetileg az Átok nevet adtam, de le lettem hurrogva így NASA lett. :-)
Végignéztem a szülést, nekem is kimerítő volt, ott szorítani, izgulni, hajjj, de utána a kis kincsek, remélem megmaradnak és sikerül jó gazdát találnom nekik.
Ha lesz időm rakok fel képet!
Gyönyörűek!

Most megyek és alszom, Puszi!!

0 megjegyzés: