2010. április 23., péntek

Lusta vagyok

Mai napom a lustaság jegyében telt, nem örülök neki, de az utóbbi pár nap hajtása elég volt, ma pihi nap volt!

Kaja ügyileg:

Megettem a rántott húst és a pürét, nagyon jól esett.

Maradt két szelet husim, holnap répa-kukorica-zborsó keverékkel eszem és akkor lesz a levesnek is hely, vagyis marad pár kcal hogy megegyek egy tányér levest is.

Hazajövet ettem egy almát. Majd még egy kis nassira éheztem, 10dkg Linessa krémtúrót ettem 1 db jó reggelt mogyis kekszel.

Csináltam saláltát, ha mind megenném akkor 1000kcal-al és 100g chval zárnék, de nem vagyok éhes.

Eddig kb 800kcalt és 80g ch-t ettem.

Lehet majd nassizok kicsit, lehet holnapra megmarad a salim, meglátjuk.

Várom bébikém, fecsegni van kedvem, de megint álmosodok, pedig semmi extra nem volt ma.

Holnap meg főzhetek 20 félét.

Leves, paprikáskrumli, rántott cukkini,magamnak a köret...Nagyon örülök...

Amúgy husileves lesz, jó sok zöldséggel, remélem jól sikerül majd. :-)


0 megjegyzés: