2010. április 23., péntek

Helyzetjelentős ismét

Tegnap se energiám, se kedvem, semmim nem volt ahhoz, hogy bekapcsoljam a gépet.
Verdának az alját lemostuk, majd még le kell kenni valami védővel, alvázvédő vagy mi.
Aztán kívül-belül kitakarítottuk.
Két művelet között gyorsan felkapáltam a kertet, nagyon szép lesz, remélem, de sajnos valami megtámadta a gyümölcsfákat.
Két barackfa mínusz, úgy néz ki, nem tudom mi bajuk lehet, egyik pillanatban gyönyörűen virágoztak, most meg mintha le lennének forrázva és ahogy észrevettem ez kezd mutatkozni az egyik meggyfán is.
Imádkozom, hogy ne legyen komoly baj, de félek, mert végre idén beindult az összes gyümifa. :-(
Aggódom nah!

Ma lehet szabadnapom lesz, hihi, kicsit kókadt vagyok, elmúlt pár nap sok energiát kivett belőlem, de ezt a pihi napot nem merem elkiabálni, mert a drágám mindig kitalál valamit.
Lehet ide is kapok egy digitális mérleget, mert itt csak analóg van és ahányszor ráállunk annyiszor mutat más eredményt, cirka 25 éves mérleg...
Várom ám, örülnék neki nagyon, főleg, hogy 3.-án vagy 8.-án (bébike, már megint elfelejtettem! :-D) mérlegelni kell megint, és izgulok, nagyon ám. :-)
Bár mondjuk most nem érzem, hogy fogytam volna...

Kaja, hümmm, hát a tegnapi nap érdekes volt.
Reggel 2sz abonettel, 2 szelet sonkával, egy pici újhagymával és egy kávéval indítottam, jah, meg egy diétás joghurttal.

Mivel be volt iktatva az egész napi munka, nem volt idő főzni, így nm is tudom hány hónap után megettem egy zsömlét ebédre.
Kettévágtam, pici vaj, ultra vékonyan, baromfi párizsi bele és egy szál újhagyma.
Hát, nem mondom, jól esett, főleg, hogy utána ettem még 10dkg Linessa krémtúrót és 2db jóreggelt kakaós kekszet.
egész ebédem megvolt 405kcalból és ezt figyeld, kicsit magas, de 61g ch-ból.
Uzsira egy fittness müzlit ettem, vacsira meg fél csomag abonett snack-et, egy almát és 3 diót megtörtem, fú basszus, kcal bomba, kb 2 dkg lehetett, 130kcal és 3g ch.
Utána meg jól begörcsölt a gyomrom tőle, többet sem eszek, az is tuti...pedig olyan finom...
Amúgy a zárásom a kövi:
1018kcal és 139g ch.

Mai napom már jobban alakul:
Reggelim melegszenya volt, de csak 1!
2 sz tk toast, 1dkg sajt (nagyon picike) és 1 sz sonka, összesütve 3szögletűre. :-D
Jajj, a kávém lehagytam.
Ebédre rántott husi lesz, desznyócombból, de light, egy deka zsír nem volt rajta.
Sütőbe sütve, min. olaj rajta.
4 szelet lett 12dkg összesen, de egyszerre, vagyis ma csak 2 szeletet eszek meg.
Mellé 15dkg krumpliból csináltam pürét.
Hát, kevéskének tűnik, de még mindig jobb, mintha sóvárognék utána.
Pici (egy kávéskanál) light margarin és pici tejjel készült.
Még egy deci tej sem ment bele, mert akkor nagyon hígra sikerült volna.
Szóval ezt eszem ebédre.
Uzsi, vacsi még kérdéses.
Később jelentkezem!

0 megjegyzés: