2010. április 24., szombat

Napi zárás

No, még egy ilyen napot nem csinálok, nem volt ez így jó, halálra untam magam.

Se kertezés nem volt, se séta, se jövés-menés, se pasi, egyedül voltam ma és bevallom


NAGYON DE NAGYON ROSSZUL ÉREZTEM MAGAM, MINTHA FÉL EMBER LETTEM VOLNA!


Ez van, holnap már mozgalmasabb napom lesz!

Kaja-ügy:

Nassi nélkül egész jól ettem, 1060kcal és 113g ch-t ettem, deeeeeeeeeee...

...itt ez a fránya DE szócska, nassiztam ebéd utána: rántott cukkinit! :-D

Nyugi csajok, sütőben sült, minimális olaj hozzáadásával, szóval bűnözésnek nem mondható, viszont nem volt betervezve nah!

Hajjj, bezzeg amikor a chips volt a nassi, meg ez egész mogyorós milka!

Ma már úgy vagyok vele, KELL A FRANCNAK, rajtam ne gazdagodjon meg a Chio!

Jön a jó idő, csinos akarok lenni, szeretnék végre szégyenkezés nélkül tükörbe nézni!!!

Megcsinálom, megcsináljuk!

2 megjegyzés:

EgyKönyvmoly írta...

Nagyon ügyes vagy, cukkini egésséges nasi, nem úgy mint a chips!!! Szuper vagy! Mennyi kg-nál jársz?

GreenTea írta...

Szia, nem tudom, itt nincs digitális mérleg, csak analóg, az meg mindig mást mér akárhányszor ráállsz... .-(