2010. április 21., szerda

Nyugtával dicsérd a napot

Fáradt vagyok, korán vetett ki az ágy, de nem bánom, remélem ma mindenre lesz időm, mindent eltudok intézni.
Kaja már készen van.
Igaz nem főztem, ma a családnak túrós tészta lesz sült szalonnával (ez is egy nagy kedvencem a fenébe is), magamnak pedig megcsináltam a rántott cukkinit.
1dkg liszt (hogy sikerült csak ennyit elhasználni? miután besóztuk a cukkinit, bevizesedik, ezt a kis vizesedést kell felitatni konyhai papírtörlővel és akkor nem vesz fel egy kiló lisztet a cukkini!), 2 dkg zsemlemorzsa, 1 tojás (ennyit számoltam, de amúgy maradt belőle, azt a csap ette meg) és 1 evőkanál olajat számoltam, de ez se reális mennyiség, mert ugyan kimértem az egy kanál olajat, de abból is maradt (kenőtollat mártogattam bele és azzal kenegettem meg szépen, vékonyan a bundás cukkinit).
Már meg is sültek, nagyon jól néznek ki! és írtó finom!!!
Csak ajánlani tudom, töredék mennyiségű olajjal készült, igaz kicsivel tovább sül a sütőbe, de jóval finomabb, tényleg a cukkini izét érezni és nem az olajét!
Szóval kajával nagyon jól állok (ha lesz időm csinálok képet), de a mozgás, hajjj.... :-(
Kertbe sokat vagyok, de utána már itthon fáradtan nincs kedvem mozogni...
Lehet eljárok kocogni, futni suliba szerettem, talán most már felmerem vállalni magam az utcán is.
Jah, 3 napja nem használtam liftet, remélem ez is előnyömre válik.

Más:
Vettem egy famert...30/44-es a számozása.
Nem tudom, hogy működik ez a dolog.
Mostani farmeromba pedig 42-es van írva.

Találtam egy mérettáblát:
http://www.modaitalia.hu/meret.php
(Kis segítség, hogy mit hol kell mérni: http://m.blog.hu/li/lit-ona/image/meret.jpg)

Nekem most 92 cm a derékbőségem, azaz:
Eu méret 46-48 - XXXl-es Nemzetközi méretezés
Olasz 50-52-es méret
US (amerikai) 14-16-os méret
UK (angol) 18-20-as méret
Jp (japán méret) 19-21-es

Ezek az én adataim, a centik alapján ezek jönnek rám.
No de akkor azt magyarázza meg valaki, hogy a 3/4-es farmerom, ami rám jön miért 37-es?
A mostani nadrágom, amit kifogytam 42-es, de az új amit vettem 44-es.
A felső, háhh, a farmer kabátom pedig 4(!!!!!!!!!!!!)xl-es...ezen sírtam...
Pofám leszakad!
Bemegyek egy boltba és nem tudom hányas gatya kell, mert mindenhol más a számozás...

Kicsit tele ilyenkor a hócipőm és elvagyok egy pöttyet keseredve, de mindegy, majd talán ez is elmúlik...

0 megjegyzés: