2010. április 20., kedd

Kaja és néhány gondolat

Ma is szépen sikerült tartanom a diétát, bár megvallva kicsit butuska voltam.
Reggel ugye megettem megint a ch bombám, 4 szelet tk toast, 2 szelet sonka, 2 dkg sajt, mindezt bevágtam a kenyérsütőbe és hammmmm.
Sajnos annyira szeretem, reggel nagyon jól esik, mellé egy finom kávé, huhh, de sajnos ch bomba, a kenyér 42g ch-t tartalmaz, kalóriába nincs 350.

Tízóraim 10dkg Linessa kémtúró volt találtam maradék müzlit, ami nem volt 1 evőkanál sem, annyira kevés volt.

Ebédem:
Mivel ott voltunk az Intersparba megláttam a salit. :-(
Azért írtam szomi fejet, mert itthon van minden hozzávaló, jégsali, ubi, sonka, minden, én mégis kiadtam a 315ft-ot érte...
Olyan 215kcalra számoltam ki és 7.5g ch-ra.
Volt benne egy fél tojás, nem bírtam ki, megettem, pedig mostanában lekéne állnom a tojás evéssel...
Sali után befaltam még egy dinnyesalátát is, 12dkg görög és 12dkg sárgadinnye, 115kcal és 21g ch.

Ez olyan 2óra magasságában volt.
7 után gyorsan el kellett menni a Tacskóba, kicsit szédültem, nem tudtam mi a bajom.
Éhes voltam, vagyis nem voltam éhes, de éreztem enni kéne egy falatot.
Vettem egy csomag Jó reggelt kakaós kekszet (-30%cukor) és megettem egy db kekszet, olyan 56kcal és 8.3g ch.

Vacsora későn volt, és sokat ettem. :-(
3 szelet Dexi abonett, 8dkg gépsonka, 2 dkg sajt, 5 dkg újhagyma, mindez 220kcal és 20g ch.
És ha ez még nem lett volna elég....
...20dkg eper is lecsúszott.
Egyedül azért vagyok kicsit csalódott magamba, mert későn ettem.
Próbáltam mindig tartani a 6 után nem evést, eddig jól ment, de a délutánom annyira pörgősre sikeredett...
Kocsi alváz mosás nem volt, de holnap lesz, ma rokonyékat kellett meglátogatni.

Holnapi napra rántott cukkinit szeretnék csinálni.
Vettem két db szép egészséges cukkinit a Lidlbe 90ft!ért.
Nem semmi mi, máshol 5-600ft/kg, lidlbe most valami 150ftért dobálták az emberek után és nem rossz, egészséges szép cukkinik!
Szóval még kiszámolom hány kcal lehet a rántott cukkini (persze sütőben sütve), mellé párolt bébirépa-kukorica-zborsó keverék lesz.

Reggelit jól kell kezdenem, holnap nem szabad toasttal kezdeni.
Szerintem sonka, abonett lesz, kis zöldséggel.
Ebédre a rántott cukkini zöldség keverékkel.
Vacsira meg salátát csinálok, joghurtos salit.
Még megálmodom és ha ehető lesz írom a receptet!

:-)
Goog night, megyek, számolok, zuhanyzok, alszom!
Hiányzol bébike!

0 megjegyzés: