2010. április 18., vasárnap

Helyzetjelentős bejegyzés

Elutaztam, nem tudom mikor lesz időm írni.
Pont amikor a fórumot is kicsit jobban akarom látogatni akkor nem tudok sűrűbben lenni.
Sok a dolgom, kertet kell csinálni, esténként öntözés, jah és úgy néz ki egy szülést is le kell vezetnem.
Ellik a macska, már délelőtt nagyon odavolt, nemsokára megint megyek a házhoz, kiderül, lehet már megszülettek.
Nagyon izgulok, hányan lesznek, milyen színük lesz, megmaradnak e, jó gazdit találok e nekik, stb.

Tegnap jól ettem, igaz délig bezabáltam:krémtúró, zabfalat, töltött tojás, abonett, 15dkg tavaszi felvágott, retek, de utána már csak este 6kor ettem.
12-14 között utaztam, most Fehérváron vagyok.
Van kertészeti kiállatás, még ma, lehet megnézzük, de meg kell csinálni a kocsiba az E85 átalakítót, hogy etanollal tudjuk menni és akkor pápá 330ft-s benzin. :-)
Nah tegnapi vacsi: zöldség leves és párolt hús volt párolt zöldséggel.
Mindenképpen 1200 alatt voltam és 100g ch-t ettem.
Ki van számolva csak most nem írom le.
Mai napom is szépen alakul, lesz mozgás is, a kerti munka, annál nincs is jobb. :-D
Szeretnék este a városba sétálni, olyan jó lenne, de ha sok meló lesz akkor megint korán fekszünk.
Csak az autón legyünk túl, akkor jövő hét végén már tudnánk Balcsira menni kicsit kikapcsolódni.
Örülök, hogy ezermester barátom van, mellé még egy magasabb fokú intelligencia is társult, csak hogy villogjak a szerelmemmel. Muhahaha.
Büszke vagyok rá és mázli hogy 130 kilósan is szeretett.

Jah, találkám volt megint az egész alakos tükörrel, már nem annyira torz a testem (ruhában :-DDD), kezd nőies formám lenni.

Vettem jégsalit, mindenhol 399ft de most a Lidlbe 25-30% akció van zöldség-gyümölcsre, így egy db jégsali 199ft volt!!!!!!!!
Banán 279ft, újhagyma 69ft, uborka (kigyó) 79ft/db.
Szóval bevásároltam és megint tudok isteni salikat csinálni.
Remélem a mérleg is kegyes lesz hozzám 2 hét múlva.
Nem akarom elkiabálni, de szeretném elhagyni a 9kilencvenes számot, örülnék nagyon ha 8assal kezdődne, igazi boldogság lenne, de ha nem akkor se esek kétségbe mert bármikor megállhatok, stagnálhatok, ez egy álmodozás, egy kis álmodozás...

Megcsinálom, megcsinálom, megcsináljuk bébike!!!
Sokat gondolok rád, hiányzol kis locsifecsim, ha megyek Auchanba veszek egy normális webcamot meg mikrofont és hülyére pofázzuk magunkat!!!!
Tarts ki, a ch nem minden, a boldog, az egészséges életünk a tét!

H. drágám, ha olvasol, kérlek te is szedd össze magad, sétálj sokat, itt a jó idő és ne hagyd hogy az ételek elcsábítsanak!

Szeretettel ölellek titeket, B.

0 megjegyzés: